Prßca pre informatikov

Prßca v IT na dosah:

DiskusnÚ fˇrum | T-Systems - IT Akademia /IT farm/ - skusenosti

PridaŁ prÝspevok Nßvrat do tÚm
Erik - 06.07.2007 11:56
Zdravim vsetkych. > Momentalne miesto mojho posebenia je Praha, kde som uz cca 3 roky. S priatelkou zvazujeme trvaly navrat na Slovensko - konkretne do Kosic, takze sa zacinam trosku zaujimat o stav pracovneho trhu na vychode slovenska /Presov, Kosice/. Momentalne pracujem necely rok /9 mesiacov/ ako "specialista dohledu a provozu site" v spolocnosti TO2 CZ. Aj ked nazov pozicie obsahuje slovo "specialista" musim priznat ze za specialistu sa moc nepovazujem a nazval by som to skor "Operator dohladoveho centra siete". Konkretne mame nastarosti dohlad ATM, Frame Relay, X.25 - technologia Nortel, a okrem toho aj dohlad IP TV (O2 TV). > Priebezne sledujem pracovne ponuky pre Kosice/Presov v oblasti IT/IS, ale musim sa priznat pri zhliadnuti poziadaviek na zamestnanca si na to so svojimi skusenostami velmi netrufam. > Zaujala ma ale ponuka spolocnosti T-Systems - IT akademia. Mal by som zaujem zucastnit sa tohto programu a samozrejme potom sa stat zamestnancom spolocnosti T-Systems a tak by ma zaujimalo ci s tym mate niekto realne skusenosti. Spolocnost som este priamo nekontaktoval. > Budem vdacny za vsetky postrehy, skusenosti. Dakujem Erik
vannate - 06.07.2007 19:51
Re Erik:
T-Systems v KE sa prave rozvija odhaduje sa ze je potrebne prijat este 200-400 zamestnancov. V sucastnosti su pracoviska zamerane na monitoring pre T-com a T-mobile, administraciu linux-u, SAP-u a windows-u,...Ale do buducnosti sa pocita s preberanim uloh z Nemecka. Zda sa mi ze je to nieco podobne ako robis ty teraz, takze je mozne ze by si ani nenastupil do IT -akademie ale rovno do zamestnania. V tvojom pripade by som to urcite aspon skusil. Je vyhodou ak ovladas AJ or NJ.Jeden den ktory stravis pohovorom ti urcite chybat nebude...ked budes mat konkretnu ponuku bude sa ti rozhodovat lepsie.
Erik - 06.08.2007 02:46
Re vannate:
Dakujem za povzbudive slova. Ten monitoring pre t-com/t-mobile - to bude urcite nieco podobne, neviem sice nakolko tam vyuzivaju este ATMku, ale to je jedno, clovek sa nauci cokolvek pokial sa k tomu dostane. Ked som nastupoval tu kde pracujem, nemal som o ATMke a ostatnych veciach, na ktore davame pozor ani sajnu. Mam ukoncenu iba obchodnu akademiu, ale stale ma tahalo IT a nastastie v Prahe som dostal prilezitost v takej oblasti aj pracovat. Co sa tyka cudzich jazykov, nie je to nic moc, v AJ som schopny sa dorozumiet - ale urcite to nie je business fluent, ako sa vyzaduje.
Ale ako pisal vannate, za skusku nic nedam. Podla aktualnych pozicii by som to asi skusal na IT Operatora, aj ked urcite by ma zaujimali aj pozicie win/app/alebo aj sap admin, ale tam nemam skoro ziadne skusenosti. Mozno casom, ak by bol v ramci firmy priestor a budem vediet toho viac.
Myslel som ze sa tu snad niekto ozve kto tam absolvoval IT akademiu/pracuje, ale asi bude najlepsie sa obratit priamo na t-systems.
Tomas - 24.10.2007 13:56
Re Erik:
Ahoj Erik, urŔite to vysk˙Üaj. Nemßm sÝce osobnÚ sk˙senosti s ich akadÚmiou, ale niekożko znßmych, ktorř tam pracuj˙ a preÜli třm. Drvivß vńŔÜina je spokojnß.
Osobne mßm dojem, ×e tam ber˙ ka×dÚho, kto len trochu Üprtol do IT. Tak×e ty budeÜ maŁ veżkÚ plus, lebo robÝÜ v jednom z ich hlavnřch oborov.

PS: tie× pracujem v KE, je tu viac takřch firiem...mo×no by Ła zaujÝmalo aj AT&T, ktorÚ robÝ sprßvu Cisco tu v KE.

TomßÜ
Erik - 30.10.2007 13:04
Re Tomas: cau Tomas, dikes za reakciu. S t-systems sme uz aj nastartovali komunikaciu. Niekedy v januari by som sa mal zucastnit pohovoru, pravdepodobne nebudem reagovat na konkretnu poziciu, zatial som to pochopil tak, ze na zaklade pohovoru sa rozhodne kde by som tak mohol zacat pracovat. V mojom pripade by som it-academy mohol preskocit, aspon dufam ze to takto dopadne :) Neviem co ma na pohovore caka, akurat viem ze prebieha v ang. jazyku. Ze robim v jednom z ich hlavnych oborov, nie som si celkom isty, lebo pokial viem tak oni robia iba spravu/dohlad servrov, aplikacii, databaz - a tu teda nemam skoro ziadne skusenosti :( - ale ako som pisal, neni problem sa naucit cokolvek pokial clovek dostane prilezitost.
*
my tu sedime v jednom velkom openspace spolu s oddelenim xDSL (dohlad DSLAMov + riesenie aDSLiek), potom sme my (ATM, FR, IPTV) no a IP kde sa staraju o CISCO. Boli v plane aj skolenia na cisca pre nas, ale nejak z toho zislo - skoda - takze tiez nemam skusenosti.
Ale inak, mam radost ze v KE je to cim dalej tym lepsie :), najvyssi cas sa vratit...
Lucia - 06.02.2008 15:38
Re Erik: Nuz mna by podobne zaujimali nazory ludi,ktori absolvovali IT Farm.Ja sa na nu totiz chystam po navrate z britanie. Nemam v oblasti IT ziadne pracovne skusenosti,ale informatika ma bavi a podla nazorov mojho okolia (prevazne kamarati ktorym spravujem PCcka:)) na to mam. Neviem ci ma bude bavit na takej urovni aby som v tom mohla aj pracovat,ale ved to uvidim...ak sa mi podari vobec absolvovat IT Farm.
Mackie - 16.02.2008 01:06
Re Lucia: podari.. kazdy kto je normalny tak to absolvuje.. a ked ho to aj bavi, tak sa aj nieco nauci.. blbe je, ze ju absolvuje aj ten, co nie je normalny a nebavi ho to, ale ma v poriadku dochadzku
aj ja som si myslela ze "na to mam" ale po absolvovani farmy som sa len pousmiala.. ze dokopy som vlastne nic nevedela ;)
ako vravi Erik, skus ist na pohovor na konkretnu poziciu.. nic tym nestratis

Re qwerty: skolenie za ktore ti platia je najlepsi start pre karieru IT.. inde za to ty musis cvakat nemaly peniaz
Lucia - 01.03.2008 16:01
Re Mackie: a aj ked nic nevies po skonceni farmy, dali ti miesto ako to vsade slubuju? alebo ako to dopadlo?
rewty - 08.02.2013 16:16
Re Lucia: neboj sa ked tu farmu nepreflakas a vies jazyk(anglicberu) tak ta urcite vezmu
ak vies plynule nemecky, zoberu ta aj bez farmy na poziciu kde netreba byt it kocka
qwerty - 17.02.2008 14:55
Re Mackie: myslim, ze je lepsie stravit rok mimo farmy v nejakej inej firme a potom prist priamo aspon ako beginer.
AnonyM - 17.03.2008 22:45
Re qwerty:
a aku vyhodu ti to prinesie? po roku ta aj tak zaradia presne tam, kde by si bol z IT farmy, akurat ze sa budes musiet ucit vsetky veci, ktore presne vyzaduju od zaciatku. to nie je nic moc. IT Farma je len a len pre ludi, ktory o IT vedia skoro nic. So ziadnymi vedomostami ta nikde nezoberu, alebo zoberu a budes vymienat tonre v tlaciarni.
Tomas - 17.02.2008 19:56
Re qwerty: no neviem neviem. Za ten rok na farme sa da vselicomu naucit. Ale to musi mat clovek najprv chut a elan odborne vyrast. Nemyslim ze inde sa odbornost ziska lahsie/lepsie. Na druhej strane ak si tak musis plavat a naucit veci sa da aj pod stresom a za 3 mesiace :)
Fabiana - 11.11.2015 01:23
Podobnfdch projektov, ktore9 si milsya, ┼że potencie1l je 90% faspechu je bohu┼żia─ż ve─ża. Osobne mi je to v podstate jedno, nech si cened svoj projekt ka┼żdfd na ko─żko chce, oste1va sa mi len pousmia┼ą a eds┼ą ─Ćalej. Taktie┼ż neveredm, ┼że im to pf4jde.
qwerty - 08.02.2008 19:23
Hlavne sa zodpovedne rozhodni. Farma je najhorsi start pre karieru v T-Systems
lucia - 01.03.2008 16:04
Re qwerty: preco myslis ze je to najhorsi start? pytam sa lebo o tom nic neviem a zaujima ma to. A ako mozem zacat karieru v it, ked nemam dost vedomosti(tie sa sice daju ziskat, ale lepsie sa ziskavaju na skoleni a ked si to clovek moze vyskusat a este mu za to aj platia a nie doma, kde sa nijak nedostanem k nicomu inemu ako slabemu pc a windowsu) a ziadne skusenosti??
AnonyM - 17.03.2008 22:48
Re lucia:
No naucit sa mozes rozne, nepotrebujes TOP pocitac, staci mat zaujem, citat namiesto chat-ovania. IT Farma je vlastne 2-3 mesacne intenzivne skolenie, kde sa vysvetluju iba technicke vedomosti od uplnych zaciatkov az po specializovane oblasti.
Bohuzial vacsina ludi co na IT Farmu chodia si neuvedomuje, ze cas, ktory tam maju na samostudium je urceny na to, aby si skusali co sa naucili a tak nie vzdy z IT farmy vyjde to, co sa ocakava. Ludia sedia na zadku, sustredia sa na ine veci, lebo internet maju a potom sa stazuju, ze je to o nicom.
Zaroven pocas IT Farmy prides na to, ci ta IT ozaj bavi, alebo si si to iba myslel(a)
Lucia - 26.05.2008 14:43
Re AnonyM: No ja nemam problem sa ucit, ale je fakt ze s vacsinou oblasti, ktore T-systems ponuka nemam vobec skusenosti, takze sa prirodzene obavam. Ale mam zaujem sa ucit, keby som si tam chcela ist pochatovat, tak to mozem aj doma na zadku sediet. A presne ako vravis, chcem aj prist na to, ci ma to bude bavit, lebo jedna vec je ze ma bavi robit webky, alebo jednoduche programy, spravu nasej domovej siete...ale ci ma to bude bavit vo velkej firme je otazne...ale uz som si dala prihlasku
AnonyM - 03.06.2008 21:38
Re Lucia:
Ahoj, treba si uvedomit, ze firmy, ktore robia podporu pre zakaznikov potrebuju specialistov a nie odbornikov.
To znamena, ze sa v oblasti, v ktorej pracujes specializujes, rozhlad sa ti z casti zuzi, ale do hlbky budes vidiet daleko.
Napriklad ak chces robit so specifickymi operacnymi systemami a chces vediet vela, tak z dlhodobeho hladiska je to skvela prilezitost, len to trva chvilu a chce to mat zapal do prace, co je urazom celeho ludstva.
Alexandra - 23.11.2015 08:11
BrennaI liked them and commented on their Facebook page. Hey, why is this site bad mom and the Facebook page is crap mom ? Any ptraicular reason?
Ivan - 26.04.2008 19:36
Re AnonyM:
Ahojte Som tu novy a uz dlksie sledujem diskusiu okolo spolocnosti T-systems konkretne IT farmy. Mal by som na vas par otazok. Pred par tyzdnami som poslal CV-cko do T-systems na IT Farmu pozvali ma pohovor a prijali ma. Ale moje otazky sa tykaju samotnej IT farmy lebo pani ktora viedla somnou pohovor mi nevedela opovedat na vsetky moje otazky.

Preto by som chcel vediet ze ako formou prebiehaju testy ktore su na konci toho 3 mesacneho kurzu a su narocne tie testy a presli nimi vsetci ktory sa na nich zucastnili. Ako mi bolo povedane ked prejdem testami tak si mozem vybrat ktorukolvek prac poziciu vramci T.system pokial bude volna. A moja otazka je ze ci si musim vybrat nejaku poziciu alebo ma niekde po skonceni IT farmy umiestna a stanem sa riadnym zamestnancom. A moja posledna otazka je ze ked clovek skonci IT farmu zvysuje sa mu plat a ked tak okolok alebo zostava taky isty ako na IT Farme. Dakujem za vase odpovede.
Anonym - 01.05.2008 20:56
Re Ivan:
Ahoj, na konci, ale mozu byt aj pocas kurzu, su nejake testy, ktore su urcene k odhadu toho co si sa naucil a ake pokroky si spravil.

K tomu, ze na konci si mozes vybrat lubovolne oddelenie, tak to tak celkom tak nie je. Na konci budes robit rozne pohovori s leadermi roznych oddeleni a oni si budu vyberat, koho chcu a koho nechcu. Ty si mozes dat iba preferencie, do ktoreho oddelenia by si chcel byt.

Samozrejme existuje alternativa ako je mozne si doslova vybrat kam chces ist. To je v pripade, ze ozaj prejavujes zaujem o IT a tvoj zaujem nemas problem premietnut aj do sukromneho casu a skusania, co si sa pocas IT farmy naucil.

Prajem vela stastia.
Erik - 07.02.2008 15:51
Re Lucia: hi Lucy :), myslim ze sa ti to urcite podari, a kto vie, mozno ani nebudes musiet abslvovat IT farm a vezmu ta rovno na nejaku poziciu. Napr. ja som najprv tiez uvazoval ze pojdem do farmy, potom som sa odhodlal ze skusim reagovat na monitoring poziciu, a nakoniec som skoncil na application admin.
Dalvenice - 23.11.2015 06:10
Now THAT is a very good idea for making it more brbaakele! My plan for next time was to stab it a few times with a big knife, but this sounds a lot more civilised!
lucia - 01.03.2008 16:00
Re Erik: no ja by som rada skusila ist rovno na vec, lenze ja nemam ziadne skusenosti a ani vela vedomosti, takze asi tazko mozem nastupit rovno na nejaku poziciu.
petra - 15.02.2012 15:29
Re lucia:
Ahoj Luci, neviem, ci este vobec chodis na tuto stranku, ale ako sa ti dari? prijali ta?
Ja mam ist v pondelok na testovanie a pisem kvoli tomu, lebo mame jedno spolocne a to, ze nemam fakt ziadne skusenosti s tymito vecami - max. fakt a to iba malicko zakladne prikazy linuxu. Takze neviem, ci si tam nepojdem kreslit na papiere nejake kvietocky namiesto toho testovania :D
Tak mi drzte palce. Ak by si tu nahodou sla, tak napis, ako a co s tebou. Pa
Tuomas - 18.05.2008 10:16
Mam aj zopar otazok na niekoho kto uz absolvoval IT FARM a vie o com to je. Absolvoval som pohovor a prijali ma. To etse nieje ziaden uspech pretoze som pocul ze beru kazdeho co ma ruky a nohy:) Ide o to ze v prilohe k zmluve je aj dost vazna priloha ktora hovori o tom ze neuspesne testy na konci IT FARM vedu k zaplateniu nemalej ciastky cca 80 000sk. Takze momentalne som v stave tazkeho rozhodovania ci vobec tuto ponuku za danych podmienok prijat. Verim si ze IT FARM zvladnem, napriek tomu nemozem vylucit neuspech. S anglictinou nemam problem a kurz mi moze len pomoct vylepsit moje znalosti. Co sa tyka IT a konkretne LINUXU tam som uplny zaciatocnik. Takze rad by som vedel ako IT Farm prebieha, ci su ludia ktori to vzdali uz pocas IT Farm, ci je to vobec mozne vzdat, resp. ake su sankcie zato.
Danke schon
Andrej - 11.06.2008 16:05
Rad by som vedel kedy sa kona dalsia IT Farma.

AnonyM - 14.06.2008 00:14
Re Andrej:
IT Farma sa otvara skoro kazdy, minimalne treti mesiac ak sa nemylim, navyse sa teraz budu koncit skoly a tak sa iste nejaka bude rozbiehat
Andrej - 25.06.2008 09:52
Pracuje niekto v T-Systmes a popritom externe studuje? Pripadne je mozne sa dohodnut aby som mal kazdy piatok volny, alebo maju prilis prisny pristup k pracovnej dobe?
Lucia - 26.05.2008 14:45
Re Tuomas a Ivan: Ahojky, len sa chcem opytat ako dlho cca trvalo kym sa vam ozvali z t-systems? Ja som si tam akurat podala prihlasku, tak som zvedava. A o com bol pohovor? Teda boli nejake zakernosti a tak?:)
Dik za odpovede
Tuomas - 26.05.2008 22:12
Re Lucia:
myslim ze to trvalo nejake dva tyzdne kym sa ozvali. O dalsie tri dni som siel na pohovor a ledva som stihol dojst domov a uz mi prisiel mail s ponukou zmluvy...z pohovoru som mal trocha obavy ale nakoniec to bolo v pohode...zakernosti neboli:)
Tomas - 08.07.2008 13:29
Re Tuomas: Ahoj vsem, Tomasi chtel bych se te zeptat na nejaky info o pohovoru. Momentalne mam termin a nevim co od toho cekat. Vim jen ze bude v anglictine. Pokud muze i nekdo jiny tak budu rad kdyz se neco dozvim. Tomas.Tyser@seznam.cz
Tomas - 14.07.2008 16:01
Re Tomas: Cau, tak pohovor mam za sebou, byl komplet v anglictine. Test zadnej. Musim uznat, ze oba dva zamestnanci firmy byly perfektni, mel sem dobrej pocit, i ostatni co sem potkal se zdali v pohode. Kazdopadne myslim, ze sem toho moc nepredvedl, budu pry informovan do dvou dnu emailem, to se da vydrzet. cau vsem co to tu ctou a k necemu jim to je
anonym - 19.05.2008 20:28
Re Tuomas:
takze hned na zaciatku poviem ze 80 000 nie je az taka realna ciastka lebo je v tom zahrnuty aj tvoj plat cize ked si zoberies 3 mesiace x 16000 = 48 000 ....... 80 000 - 48000 = 32000.....a plat od tebe myslim ze nemaju pravo pytat spat, cize takato je mozna asi ta suma ktoru by si teoreticky mohol zaplatit ale nemyslim si to lebo ak si sikovny a chces robit v IT tak sa budes ucit a konecny test zvladnes....hlavne si treba verit a chciet sa ucit nove veci.
mato2 - 05.10.2008 11:56
ZdravÝm vÜetkřch na tomto fˇre a ako uchßdzaŔ pozvanř na pohovor do IT FARM s u×Ývateżskřmi znalosŁami len balÝka msoffice+windows, ktorř sa momentßlne nachßdza v zahraniŔÝ hżadßm info o tom,
1. ako s firma brßni pred predŔasnřm odchodom zamestnancov, do ktorÝch investovala nejak˙ t˙ korunku. KonkrÚtne mßm na mysli Ŕi sa "zadarmo Ükolenř" zamestnanec pri odchode(lebo zistÝ, ×e to tam nie je ono...)nedozvie o nejakej neŔakanej pohżadßvke, ktorß mu vyplÝva v rßmci investovania fin. prostriedkov do "nesk˙senÚho".
2. pribli×nř plat v jedlotlivřch obdobiach zapracovßvania sa vo firme...+uve´ brutto, alebo netto nakożko 16 000,- SK je aj tak neznßma..

Vopred vßm vÜetkřm ´akujem
bolek :) - 08.10.2008 18:41
Re mato2: ano je taka malickost zakorenena v smluve a nejde zrovna o male peniaze (Desiatky tisicov) takze si rozmysli ake mas priority a zaujmy...
btw osobne mam na farme plat 14 000 cisteho po farme sa to ma zvysit.
Ahoj.
mato2 - 10.10.2008 00:40
Re bolek :): vdaka za odpoved.
Pohovor som uz absolvoval a som pozvany na dalsie kolo. K tej malickosti mi bolo povedane(nieco nad sto tis.,ak opustis firmu do 2.rokov/a to je pomerne dlha viazanost!/) no nic presne a potom nastala zmena temy. Po farme ide plat hore a nasledujuce zvysenie je mozne o 6mesiacov,-

-no mna aj tak akosi zaujimaju cisla a dalsie v zmluve zakorenene malickosti predtym, co sa tam rozhodnem ist, pls!!!!!!!!!!!.-
Samozrejme si uvedomujem, ze je to dobry zaciatok v IT, ak o to ma clovek naozaj zaujem.
bolek :) - 10.10.2008 17:44
Re mato2: ziadne dalsie malickosti tam nie su ... okrem toho ze po farme musis spravit testy a dalsie pohovory
mato2 - 22.10.2008 00:30
za chvÝżoŔku si t˙ farmu idem vysk˙ÜaŁ....
AkÚ mßte sk˙senosti s preplatenÝm nadŔasov???
o plate sa u× nepřtam...ke´×e je to tajomstvo...
:)
Marek - 21.08.2008 21:56
Ahoj.
Prosim, je niekto z absolventov alebo ucastnikov IT-FARMY mi spristupnit Vase studijne materialy?
(kde je mozne si stiahnut z internetu zaverecny test?)
Good Luck
More - 22.08.2008 10:55
Re Marek: email??
bolek :) - 22.08.2008 18:33
Marek , hladaj na T:/
:)
More - 24.08.2008 20:53
Re bolek :): LOL
yo3hi - 25.08.2008 12:04
no aj ja by som bral ten ucebny material co vlastne beru na farme .. skoda ze mam slabu anglictinu :( keby bol niekto ochotny tak lukas.zupa@gmail.com
carlmark@orangemail.sk - 26.08.2008 20:57
Ahoj.
Prosim, je niekto z absolventov alebo ucastnikov IT-FARMY mi spristupnit Vase studijne materialy?
(kde je mozne si stiahnut z internetu zaverecny test?)
Moj e-mail: carlmark@orangemail.sk
Good Luck
bolek :) - 26.08.2008 21:59
nechapem vas ... predsa ked ste vo farme pristup na T: jednotku kde su vsetky materialy mate , ked nie ste vo farme tak naco vam tie materialy su ? :D...
Marek - 26.08.2008 22:47
Re bolek :): getting skills by self-practicing
Lenka - 05.09.2008 15:50
No, je to zaujimave ale na farme su vlastne 2 druhy ludi...jedna cast tam prisla iba preto,ze si nevedela najst pracu a v Tcku beru vlastne kazdeho (ani to ze neviete anglicky ich netrapi)...tito sa sice snazia,ale vacsinou zlyhavaju na celej ciare a vacsina z nich ma sama zo seba pocit,ze sem nepatria....A maju pravdu. Navyse planuju hned ako budu moct, odist z oblasti IT. Druha skupina su ti, co ich to bavi, a dufaju ze vo firme ostanu co najdlhsie, a ked nie v tejto tak aspon vo fachu...teda informatika. Je to zvlastne ale ja byt clovekom,co o pc a IT nic netusi, tak sa sem nehlasim. No a tito tu sedia so mnou,az ich niekam supnu na oddelenia,tak beru taky isty plat a nic nevedia. Je to dost zvlastny pocit...
marek - 10.09.2008 09:07
Re Lenka:
veru je to divny pocit :)
bolek :) - 05.09.2008 19:32
Re Lenka: z ktorej farmy si ? Cislo
johnyy - 07.09.2008 17:07
lenka, jasne ze na farmu chodia aj taki co sice o tom nic nevedia lebo studovali ine vysoke skoly, ale preco nevyuzit tuto sancu? skolenie zadarmo? ja si zase myslim ze tam su zbytocni ti co tieto veci uz vedia a nudia sa tam a namiesto toho aby pomohli inym len otravuju ze sa tam nudia...
na ich mieste by som neminal cas na farme...
som tiez na farme takze mozno sme aj v tej istej miestnosti...
bolek - 07.09.2008 18:20
Re johnyy: a co ak ich nikto o pomoc nepoziada ? :))
Bill Gates - 08.09.2008 18:29
Re bolek: Viete co ja nechapem? Preco stracate vsetci cas na ITfarme. Lebo ja o tom tiez nic neviem a aj tak som hned prijaty na poziciu. A mam lepsie peniaze ako vy. Chaaa chaaaaaaaaaaaaa
johhny - 14.09.2008 21:20
Re Bill Gates :

a kde ta prijali na monitoring? :-))))))))))
lacoid - 09.03.2009 23:31
Re johhny:
na monitoring stavu zaplnenosti smetnřch koÜov
Bill Gates - 24.09.2008 21:02
Re johhny: Pracujem ako personalny riaditel. Momentalne som dostal nariadenie prepustit niekolko zamestnancov. Pry bude Bolek.
your sincerely Bill Gates
bolek - 25.09.2008 21:08
Re Bill Gates : personalny riaditel v t-systems a prepustas ? hahaha dobry vtip , hlavne ze nam treba naplnit stavy 2000 zamestnansov a ty prepustas ? :-)) ako takeho ukecaneho cloveka ako ty som este nevidel
Lubo - 24.09.2008 21:15
Re Bill Gates : srandicky... Mam kopec kamosov v ruzovom tecku a su celkom spokojni. A cast z nich presla aj it farmou. Kazde skolenie, kazde vzdelavanie, je pre cloveka prinosom. Je to vzdy lepsie ako ked neplavca hodia do vody a plavaj ako chces, len zarabaj firme peniaze, o nic sa nestarame. Ja som tak zacinal a to som este mohol byt rad ze mam pracu.
bolek :) - 14.09.2008 22:23
Re johhny: xD
bolek :) - 08.09.2008 20:07
Re Bill Gates : typicka reakcia zaostalca
Juraj - 13.10.2008 14:18
ahojte ako tu citam o tej it farme tak asi by ma mali zobrat bez problemov... neviem ja mam velky zaujem oto takze chcel by som vediet odtych co ich zobrali ako boli natom z anglinou a vstahu ku pc... Lenka bolatu jedna co reagovala ak citas tuto reakciu tak posli email ak mozes rad by som sa informoval..
Capone - 17.10.2008 09:24
Ahojte je tu niektok, kto chodÝ na farmu a eÜte k tomu aj do Ükoly?
joker - 24.10.2008 20:53
len tak na margo temy, ludia nebral by som vsetko doslovne, co sa tu pise, kedze sem zrejme chodi aj niekto z "vyssieho" a vypisuje tu vselijake zaujimavosti, co sa clovek podozveda "jeeej". Len taka strucna poznamka, a som zvedavy kto to premaze...
anna - 26.10.2008 16:59
tento tyzden som skoncila farmu, pytajte sa
rada odpoviem...
yo3hi - 09.12.2008 15:30
Re anna: a co vas tam vlastne na tej farme ucili ziskali ste aj nejake certifikaty? ma aj farma urcite zameranie napr Linux, Windows, atd dik
Juraj - 27.10.2008 13:47
Re anna: ahoj no ze dnes mi povedali ze mam vybrali na pohovor do it farmy.. je tazky ten pohovor na ake otazky sa mam pripravit je to cele v angluine ci ako...vo stvrtok ranno mam tam prist... mozes mi poskitnut nejake informacie dik
mato2 - 27.10.2008 20:11
Re Juraj: Ano, pohovor je v anglictine, otazky su bezne ako vsade, kde zamestnavatel chce zistit, ci ma pred sebou potencionalne dobreho zamestnanca
Juraj - 27.10.2008 21:29
Re mato2:a chcel vediet aj nieco o ich firme a tak co planujes,, co chces dosiahnut.. co viem o spolocnostoi.. dobre a zle stranky a tak... a to vsetko v angline tak ako chodim na kurz anglictiny kde rozpravame iba v anglictine ale take odbornejsie slova velmi mi nejdu.. ty si prejsiel si v it farme alebo ako..
Juraj - 30.10.2008 14:21
Re Juraj: Bolo to v style testov takze teraz cakam na odpoved ci som presiel alebo nie...
Martin - 22.03.2009 13:37
Re Juraj: tomu mam rozumiet tak, ze niekto ma pohovor vo forme testu a niekto vo forme ustneho pohovoru v anj?
yo3hi - 09.12.2008 15:28
Re Juraj: ja som na pohovore na farmu uz dva krat neuspel, najprv som mal pohovor normalne tam ma zobrali na poziciu IT monitoring ale to som nechcel chcel som skor farmu a potom dalej a tak som neuspel na pohovore na IT farmu s PC uz robim dost dlho od 14 rokov mam 23 momentalne som spravcom SBS Server 2003 a niekolkych PC. Mam to skusit znova, znova absolvovat pohovor. Poradte nejake dobre skoly anglickeho jazyka zatial mam tri stage v empire skole a fakt by som sa tam chcel dostat hlavne do farmy a potom vyssie monitoring urcite nie. dik
janik - 16.04.2009 08:15
A co ak neviem anglictinu, je nejaka sanca, ze sa to da ITFARM zvladnut?
jozi - 22.03.2009 16:25
yo3hi> na tvojom mieste dlabem aj t-systems :o)skus to niekde inde, urobis len a len lepsie ... to ruzove pismeno nie je az take ruzove..
maco - 28.03.2009 22:16
Re jozi: Aha... niekto, koho nechceli d:-)
jozi - 29.03.2009 12:45
Re maco: si vedla :o) Nemam pocit, ze by tam niekoho "nechceli". Je mnoho inych firiem v KE, ktore dokazu ocenit IT specialistu. Ako pisem OCENIT. A je mi jasne, ze sem chodia ludia z T-ka a robia tomu krasnu reklamu, klasika ..
maco - 02.04.2009 13:08
Re jozi: Prepac, zle som ta odhadol :o)
Root - 27.04.2009 06:35
Re Erik: T-systems sa vykasly mna tam Neprialy ale paradoxne dnes pracujem vyse roka V HP GBCIII v Bratislave na Unixe teame a nestazujem mam viac skills ako ktokolvek na 3linii supportu v nemecku .T-Systems je len pre zufalcov co si nevedia najs pracu. ak xces info ozvi sa na michal.kocis@hp.com

Best Regarts to ALL
aixadmin - 29.04.2009 10:16
Re Root:
No, ked ta nezobrali do T-Systems, tak si na tom v danom case musel byt velmi slabo = ziadne IT skills. Co sa tyka tvojej prace a ze polozis par Nemcov, tak ti to neberiem, ale podotykam, ze najskor budes clovek, ktory nevedel nic, naucil sa nieco za 6-12 mesiacov a naozaj, v tomto pripade je to velmi velky pokrok, ale mas pocit, ze si majster sveta, pretoze zvladnes nakonfigurovat cluster, pripadne instalnut storage, co zase nie je az tak vynimocne, ako si mozes mysliet.
root - 01.05.2009 13:44
Re aixadmin: To co suportuju nemci neieje nic moc ja tu suportujem AIX,HP-UX a backupove claster nody t-systems je firma ktora nema kvalitnych it zamestnancou lebo su tam pracuju samy pedagogovia co maju troska slusnu anglictinu ale nemaju analiticke myslenie , atd ale o tom sa da polemizovat snad na 2 liniiu v t-systems aj niekto sikovny pracuje ale aj tak 3linia je v nemecku lebo si nemci o T-Systems v KE myslia ze je tu poorovy suport co mozu robit aj nejaky Kumari v indii.

Inac by ma zaujimalo co za tooloy pouzivate na case nico od HP ako open view .

Inac ako proti T-Systems nemam dava pracu vudom aj v ekonomickej krize a v KE sa je tazko presadit v IT aj ten napad s farmov sa mi pasci ale predsa nemozes porovnavat dropceka ako je T-Systems s HP to je nebo a zem my tu spravujeme 2000 tisic servrov na jedinom zakaznikovy a to ich mame dost vela vy tam mate nejake stredne firmicky z nemecka a tak rozmrdane enviromenty ze neviete co robit.
Damni - 21.07.2010 22:48
Re root: bratm, o com tocis... HP open view, ARS a ine... 2000 servrov na zakaznika??? daj daco lepsie...
emel - 17.06.2009 08:46
Re root: chlapce... tz bz si sa mal najkor vratit do yakladnej skolz, abz ta tam doucili gramatiku...
emel - 17.06.2009 08:51
Re root: chlapce... ty by si sa mal najkor vratit do zakladnej skoly, aby ta tam doucili gramatiku...
unixadm - 28.04.2009 22:17
Re Root: najprv sa nauc slovensku gramatiku. Kritizujes firmu, v ktorej si ani nepracoval (lebo ta tam neprijali, chudacik). Ale inac musis byt "strasny" macher, ked si po roku praxe sikovnejsi ako 3.level v Nemecku ...
Nika - 15.05.2009 13:43
Chcela by som sa opytat niekoho, kto sa dostal na IT Farmu. Ako dlho po tom, co ste im poslali zivotopis, Vas kontaktovali aby ste prisli na pohovor? Su to dni,alebo tyzdne. Vdaka za vase odpovede.
ja - 15.05.2009 18:32
Re Nika:
2-3 tyzdne
granko87 - 29.05.2009 21:49
ahojte! pred par dnami som napisal mail do t systems,ze sa chcem zucastnit it farmy.Hned na dalsi den mi odpisali,ze it farmy su uzavrete a ze ma dali na waiting list. Je to bezny postup alebo je to opatrenie kvoli hosp. krize?
ella82 - 31.05.2009 12:56
Re granko87: zvlastne, lebo mne pred par dnami volali a pozvali ma na pohovor (it-farm), ale ziados som im posielala este niekedy v aprili
Andrea - 01.06.2009 19:58
a je tu niekto, kto nespravil testy po IT farme a musel platit ten poplatok, ktorř sa tu spominal niekde - 80 000 tis. ci viac?
Andrea - 06.06.2009 15:32
Re Andrea:
a pre informßciu: pre zßujemcov na rok 2009 je uz IT farma uzavreta. Posledny nabor v tomo roku sa konal zaciatkom juna. Pohovor pozostava z 2.kol. 1 kolo = IT test v SJ typu otazka a 3ci4 moznosti, AJ test zamerany na posluch a porozumenie textu na rozne temy. Kto prejde ide do 2.kola - pohovor v AJ.
otto - 11.06.2009 18:14
Re Andrea: ako dlho ste cakali na odpoved ci postupujete do druheho kola alebo nie? je to uz vyse tyzdna co som bol na prvom kole a zatial som nedostal ziaden mail.
Andrea - 12.06.2009 13:12
Re otto:
ja este stale cakam tiez :D ale uz je to asi zbytocne :)
ja - 12.06.2009 13:17
Re Andrea: tak to je mi velmi luto, skoda.
laco - 12.06.2009 15:26
re ja: mno ked si bola na druhe kolo 09.06.09 a mas cakat do 19.06.09 teda do dalsieho tyzdna, tak mi to vychdza tak, ze dalsie pohovory budu prebiehat na dalsi tyzden a vysledok bude oznameny v piatok ize seci ostatny este nezufajte ;) vratane mna
ella82 - 12.06.2009 22:08
Re laco: ako to myslis? myslis ze tym co sa este vobec neozvali maju este sancu ze ich pozvu na druhe kolo pohovoru?
laco - 13.06.2009 02:15
Re ella82: myslim si, ze ano...totiz ta firma je asi aspon na tolko seriozna, ze keby nebola sanca uspiet tak by to dali vediet...mno som optimista, ale tiez to nevidim ruzovo ;) asi spravime novu temu na inu pracovnu prilezitost :)
ella82 - 13.06.2009 08:05
Re laco: neviem, neviem...ale ak by sme uspeli v prvom kole, tak by nas pozvali do druheho ktore bolo 9.6. nie? nemyslim ze by nas tak dlho natahovali ak by nas este planovali vziat. co uz...asi nam tam nebolo sudene pracovat:)
buba - 18.06.2009 10:36
Re ella82: ahoj, ja som bola na teste 11.6 , cize to prve kolo, no a vcera mi dosiel mail ze som neuspela..:(( skoda
ella82 - 18.06.2009 10:59
Re buba: aj mna vcera dosiel mail ze nic z toho:(( no co uz...akurat mi to mohli dat skor vediet...som na odpoved cakala vyse 2 tyzdnov
laco - 13.06.2009 09:51
Re ella82: mno mozno ze uz mali na ten den vela ludi :) ja neviem ale neratam uz s nimi dajak...viete este o dajakej podobnej sanci?
ella82 - 13.06.2009 17:24
Re laco: je tu este sanca ze niekto koho chcu prijat ponuku odmietne a budu kontaktovat niekoho z tych neuspesnych...ale ani ja uz s tym nejak nepocitam. neviem o ziadnej podobnej sanci. na vychode je to bieda
poiuy - 14.06.2009 09:10
Re ella82: Tak sa prestahuj. Na zapade je to bezne.
kaktus - 12.06.2009 08:22
Re otto: napodobne :)
Ja - 12.06.2009 11:08
Ahojte, ja som bola na prvom kole a 09.06.09 som mala druhe kolo, teraz cakam na odpoved, ci ano alebo nie. maju dat vediet do konca buduceho tyzdna
Andrea - 12.06.2009 13:10
Re Ja:
a ake bolo druhe kolo? pohovor iba v anglickom jazyku? co sa pytali?
ja - 12.06.2009 13:13
Re Andrea: bolo to v AJ a davali bezne otazky ako na pohovoroch, bolo ich v miestnosti 4.
Andrea - 12.06.2009 13:08
Re Ja:
myslim, ze som bola na prvom kole 2.6. a ako tak citam, niekoho pozvali aj na druhe a ja som sa tam zrejme nedostala. no nic to, ale mohli dat aspon vediet, nech necakam ako ...
otto - 12.06.2009 13:14
Re Andrea: no teda..dost je to neseriozne ze sa vobec neozvali. od takej spolocnosti som to necakal. myslim ze poslat mail hoci aj s netivnou odpovedou by ich nezabilo...a neviete kolkych ludi do tej farmy vobec prijali?
palko - 12.06.2009 15:23
Re otto: myslim ze to je normalne ze sa neozvali-v kazdom druhom inzerate mas napisane, ze sa sa ozyvaju iba tym co vyhovuju.
Ja - 22.06.2009 12:15
Mo×em sa opřtaŁ, u× sa niekomu ozvali z druhÚho kola? Mali sa ozvaŁ do konca minulÚho tř×d˛a a eÜte stßle niŔ. Dik
andy - 22.06.2009 16:29
Re Ja:
Aj ja cakam na vysledky z druheho kola, bol som na nom 12.6. Som zvedavy, ci sa vobec ozvu...
Ja - 22.06.2009 20:29
Re andy: ahoj ja som bola na druhom kole 9.6. tak aj ja dufam ze sa ozvu, uz ci s kladnou alebo so zapornou odpovedou, no dufam ze bude kladna, drzim ti palce
tha ja - 12.01.2010 23:49
Re Ja: Ahojte Rad by som vedel ci niekto nevie ci este primaju do IT farmy. Poslal som im zivotopis pred par dnami tak som zvadavy ci sa ozvu?????
jerry - 17.01.2010 16:51
Re tha ja: farmy uz nerobia a CV posli cez dajakeho kamarata lebo sa ti tak skoro neozvu
rapatec - 18.01.2010 15:13
Re jerry: pohovory robia,lebo 20.1.2010 som pozvany na pohovor :)
jerry - 19.01.2010 21:44
Re rapatec: ja som netvrdil ze nerobia pohovory, ja som pisal, ze sa tak skoro neozvu (nie len moja vlastna skusenost)
martin - 19.01.2010 15:44
Re rapatec: nevies nahodou ake su kriteria prijatia? mas prax? VS? aku anglinu treba?
jerry - 19.01.2010 21:45
Re martin: prax - vies zapnut PC, anglina na takej urovni aby si sa dorozumel. Vyhodou je VS technickeho smeru. Inac beru skoro kazdeho, ved toho roku chcu este prijat cca 300 ludi
martin - 21.01.2010 16:47
Re jerry: ..dik za info, trosku mi to dalo odvahy poslat ziadost do it-farm. Jedine coho sa bojim, je ta anglina, bo gramatiku velmi neovladam. Su aj testy?
jerry - 22.01.2010 19:56
Re martin: IT farmy uz nerobia. CV posli nemas co stratit. Co sa tyka toho testu tak je mozne ze dostanes nejaky zakladny test IT znalosti v anglictine.
tha ja - 08.02.2010 17:08
Re jerry: Ahojte...no tak ja som dostal pozvanie na interview, coz potvrdzuje, ze prijmaju.
Ale nepredpokladam, ze to bude na farmu,podla toho co to sa tu clovek docita.
Som zvadavy na ten test bude haluz :)
nikki - 24.03.2010 09:35
Re tha ja: ahojte, nabory na IT farmy fungovali asi takto: poslal som CV v anglictine, do tyzdna sa mi ozvali, dali termin pohovoru, bola to konverzacia v anglictine, resp. nemcine, ziaden pisomny test. Slecna davala otazky hlavne o sietach. Hned poobede mi poslali navrh zmluvy. Za smiesnych 16.tis Sk v hrubom !?! myslite, ze tam pracujem ?
jerry - 25.03.2010 07:58
Re nikki: co sa tyka toho platu, tak to zavinil jeden mail z nemecka. Viac by ti urcite nedali ked nemas niekolko rocnu prax, certifikaty..... Rad radom vsetkym davaju 600 eur v hrubom. Plus porusili im aj dalsie benefity.
Hellou - 21.04.2010 19:20
Re jerry: Jerry, prosim Ta a nevies nahodou ci spominany 600 Eur je iba docasna zalezitost ? Dnes som dostala ponuku za 650 E a som zhrozenaaaa...
piatok - 23.04.2010 21:10
Re Hellou:
ak si zhrozena z platu, tak tam nechod a najdi si lepsi job. Ak mas minimalne, resp. ziadne znalosti s IT, tak v KE v ziadnej IT firme viac nedostanes (mozno sa mylim) ...
Hajpo - 29.05.2010 19:11
Dobry den, nieco nove ohladom farmy? neviete nahodou kedy budu otvarat novu skupinu? Dakujem.
brekeke - 15.07.2010 11:45
Ked napisu, ze "ozveme sa do konca buduceho tyzdna", tak to znamena, ze sa neozvu. Moja skusenost z inac pekneho pohovoru. Ale mohli by mat aspon prichystany mail typu "Lutujeme, ale nesplnate...", aby clovek necakal zbytocne na odpoved, ked su tu aj ine firmy. Vedel by som byt aj hrubsi, ale mam dobry den ;-)
slavomiros - 23.07.2010 21:45
Re brekeke: Ak mi dnes na pohovore povedali, ze pripadny nastup na poziciu je od zaciatku noveho mesiaca, a cize o tyzden a zaroven, ze sa mi ozvu do konca tyzdna, je to ten pripad, co ty spominas, ze sa neozvu? dik. p.s: neviem, preco by clovek nemal splnat, ked v prac. ponuke neziadaju ziadne specialne IT znalosti, len max. VS II. stupna, resp. AJ a NJ =_='
mojito - 27.07.2010 17:01
Re slavomiros: zrejme maju teraz trocha viac pohovorov. Ak sa ti este neozvali skus im napisat.
Mne sa ozvali.
Mi-no - 29.07.2010 19:09
Re mojito: zdravicko, idem na pohovor do Tecka, v pozvanke bolo uvedene ze otazky budu z networking, windows, linux... neviete poradit naco konkretne sa mam zameriat ak ste uz ten pohovor absolvovali?! dik
jozko121212 - 31.07.2010 13:11
Re Mi-no: M˛a tie× pozvali a mßm ten istř problÚm ako ty. Z linuxu som si preÜiel to Ŕo sme mali na Ükole (zßkladnÚ prÝkazy). Windows a networking fakt neviem Ŕo sa m˘×u přtaŁ.
iasak - 02.08.2010 11:50
ja som bol na summer university Linuxu organizovane Tsys a tam sme preberali zo sieti sambu, ftp,nfs,dns,ssh ... teraz si neviem spomenut co este
Dr. Hoojdonk - 03.08.2010 14:56
Zdravim, chcel by som sa opytat, ci ma vyznam znovu posielat CV do T-Systems, ak ma uz raz vo februari odmietli (teda, nepozvali ani na pohovor). Kamos, ktory tam pracuje, totiz tvrdi, ze maju v plane zamestnat cca 1000 ludi. Vdaka za feedback.
Dr. House - 04.08.2010 10:02
Re Dr. Hoojdonk:
Urcite ho posli este raz. Teraz v pondelok bola kopa mladych ludi na testovani v T-systems, do piatku nam maju dat vediet, kto postupil do druheho kola.
Mne sa tiez prvy krat neozvali, poslal som CV o mesiac este raz a pozvali ma na testy...
Mi-no - 05.08.2010 12:42
Re Dr. House: Uz sa ti ozvali ohladom druheho kola?
Dr. House - 05.08.2010 15:09
Re Mi-no:
Este nie, a tebe ?
Mi-no - 05.08.2010 15:56
Re Dr. House: este nic, stale cakam asi si to nechavaju na poslednu chvilu (dufam :-D)
Dr. Hoojdonk - 05.08.2010 16:25
Chlapi, a na co boli zamerane tie testy? Na znalost anglictiny, ci Windowsu? Alebo oboje?
Melrok - 11.08.2010 15:10
mne sa uz ozvali 12.08 idem na osobny pohovor ale nemam ani paru co tam bude
Mi-no - 11.08.2010 17:04
Re Melrok: Njn aj idem zajtra na pohovor o 14-tej... Ale o com to bude netusim... Good luck chalani :-)
iasak - 11.08.2010 23:12
Re Mi-no,Ozi,Melrok: Potom tu napiste, ci vas zobrali
x - 12.08.2010 09:04
Re Mi-no:
a to si uz bo na testach z win,unix a networking?
mne volali a mailom som dostal pozvanku... idem tam v piatok.
telefonicky vyskusali moju anglinu a potom mi povedali ze mailom pride pozvanka.
rozmyslam aky to bude test a co vsetko tam bude. ak mate ten test niekto za sebou to napiste co tam bolo :-)
a ti co boli na druhom kole tak drzim palce aby ste dostali robotu :-)
rayn - 12.08.2010 15:02
Ja idem zajtra na pohovor..dnes bol moj kamos..a vysiel von vymlety.. pytali sa ho veci z linuxu a windowsu..samozrejme po AJ..nevedel..tak krutili hlavami.. tazke robia uzsi vyber ludi co poznaju pracu administratora..
x - 12.08.2010 20:29
Re rayn:
omg ... ja daco po AJ viem ale linux ani z daleka som nevidel :-( win a networking ako tak ale ziadna vyhra ... to aby som to rovno zabalil.
nevies [presne ake mal kamos otazky ?
takze zajtra sa tam vidime o 14ej hodine? :-)
rayn - 12.08.2010 20:47
Re x: no ja idem o 11:30... otazky boli prevazne z testu... dalo by sa povedat o ustnom prevereny testu...
x - 12.08.2010 22:52
Re rayn: boze ale nejaka otazka tam musela padnut ... co ja viem priklad ... co je to DNS alebo FTP ci TCP/IP atd...
nemam potuchu z akeho testu boli otazky pretoze len na ten test zajtra o 14ej idem
Mi-no - 13.08.2010 08:07
Re x: Takze aby sme neboli svine :-) Oni to rozdelovali podla toho ako si urobil jednotlive casti linux,networking,windows... pocet zamestnancov linux-25,networking-20,windows-14..predpokladany pocet prijatych.. ja som bol konkretne na Linux otazky boli z testu a dalo by sa povedat ze proste vsetko o linuxe..nic extra... bolo mi povedane aby videli ze sa aspon chytas.. dalej ze anj ich az tak moc nezaujima ze pytat sa budu prevazne technicke veci... pohovor bol tak zhruba pol na pol anj/svk.. z anj som mal zakladne otazky o sebe vzdelanie pracovne skusenosti...
iasak - 13.08.2010 08:52
Re Mi-no: co ja som pocul maju brat 800zamestnancov do konca roka, takze tie pocty co si napisal asi nebudu konecne
Mi-no - 13.08.2010 08:58
Re iasak: no ja som sa pytal iba na tych co boli na testoch... samozrejme ze to asi nebudu pocty konecne ale momentalne..plus som pocul ze na SAP budu brat 100 ludi
iasak - 13.08.2010 09:15
Re Mi-no: ale nenaznacili k tebe, ze ci tta beru na tom osobnom pohovore?, ja o SAPku nemam sajnu,skor linux potom win... Ale kopu ludi poznam co bolo a dost si preberaju, je mozne ze si vyberu z vas velmi malo alebo nikoho...
Mi-no - 13.08.2010 09:49
Re iasak: No co ja ti viem? Ja som vysiel dost vysmiaty odtial ... aj oni sa smiali tak vobec netusim ci je to dobre alebo zle :-D
iasak - 13.08.2010 11:33
Re Mi-no: Ja som tiez bol vysmiaty ked som vysiel ale s lutostou
x - 13.08.2010 20:45
Re iasak: ked som vysiel bol som este glupsi ako som bol ked som tam siel ... vonku ciga s kolegom co bol na teste tiez a mal som pocit ze je na tom rovnako :-P
pocul som ze tieto testy boli ked sa ludia vracali z farmy po skoleni takze sa necudujem ze som tie otazky nevedel bo som sa stym nemal kde stretnut...
takze cakam dakovny e-mail ze som nepostupil do dalsieho kola :-D lol
prajem dalsim vela stastia a ti co uz presli 2 kolom tha nech sa dari ked ste sa tam dostali....
a ktomu je este piatok 13 a to som sa teraz pred 30s dozvedel :-) hehe
Mi-no - 13.08.2010 12:57
Re iasak: Tebe uz povedali vysledok?!
iasak - 14.08.2010 01:33
Re Mi-no: ja som tam bol pred 2 mesiacmi cca
x - 14.08.2010 09:02
Re iasak: a uz tam pracujes ci ee?
iasak - 14.08.2010 09:51
Re x: ved uz som pisal vyssie,
ze mi oznamili ze s lutostou mi oznamili, ze som na zaklade danych kriterii nevyhovel poziadavkam, ale u tej firme je dobre, ze cloveka neodpisu hned na zaciatku, mozes ist na pohovor viackrat, mam zopar kamosov co tam robia, alebo co sa uchadzali, niektorych zobrali az na 5ty pokus, zhruba mesiac ako skonci SU na windows server sa nejak intenzivnejsie zahlbim do angliny a skusim to po mesiaci,pretoze moja anglina je kamen urazu, rozumiet rozumiem ako tak, povacsine spravne, ale viest dialog, to je horor, takze ani neviem presne jak na to, ale nieco vymyslim
x - 14.08.2010 11:01
Re iasak: jejako som to asi preskocil co si pisal :-)
jj co som bol na pohovore tak tam mi niekto spominal ze mozu ist ludia aj niekolko krat na pohovor.
ja si osobne myslim ze moja anglina je spoko aj ked som sa ju nikdy neucil ...bol som v UK 3r a tam sa daco na mna nalepilo...aj ked hovorim idem pridem galanta , nepreplavim utopim... komunikovat nemam problem :-) no bohuzial som urcite testom nepresiel tak soda a idem sa ucit dajake veci co boli v tom teste.
iasak - 14.08.2010 11:54
Re x: a neskusal si sa hlasit na Summer Uni, aj ked teraz je to bezpredmentne kedze uz to konci, teraz otvaraju som videl inzerciu, ze Evening university, co je 2-3hod poobede.... aj ked dalo by sa to riesit samostudiom ale ten kurz aspon co sa tyka linuxu mi dal taky ucelenejsi rozhlad o tomto OS
x - 14.08.2010 14:53
Re iasak: ee ani som o tom nepocul ... kde by som o tom mohol najst nejake informacie?
na evening university by som siel ale urcite to je v KE a trebalo by za to platit ze? ja som z PO a kazdy den dochadzat do KE a platit este skolenie tak je to dost velka palka na mesiac. cestovne 50 EUR + kurz
iasak - 14.08.2010 20:08
Re x: a zavital si niekedy stranku t systems, plus na zive.sk je inzercia, skolenie je plne financovane firmou T sys., info najdes aj tu http://www.zive.sk/jesen-prinasa-ovocie-s-t-systems-slovakia/sc-3-a-289291/default.aspx ,, ako sa tam pise, v septembri to otvoria, tak cekuj stranku tsys tu na http://www.t-systems.sk/tsi/sk/142412/Web-stranka/Kariera/Praca-v-TSystems, kde budu urcite dalsie info ako sa prihlasit, atd., ak este mas nejake otazky rad ti zodpoviem.
x - 15.08.2010 10:07
Re iasak: dikeska ... urcite si pozriem :-)
ked ma nieco napadne tak to tu urcite hodim :-)
ja - 15.08.2010 19:32
Re x, iasak, Mi-no: Ahojte... na SAP by mali teraz brat 100 ludi, tak to skuste. Nemusite takmer nic vediet, len nieco o linuxe a pripadne nejake zaklady databaz by boli fajn :-) Ale inak na SAPe Ti prve mesiace daju vsetky potrebne skolenia, takze takmer nic nemusis vediet pri pohovore. Len tu anglinu treba.
fero - 16.08.2010 12:47
to sa vam oplati tam ist za 600EU v hrubom???to je 460eu v cistom???vsak nebudte blazni..A nezvysia vam ani po roku takze tak
x - 16.08.2010 15:33
Re fero: neviem skade mas 600 Eur v hrubom, ale aj ked by si mal pravdu ... ako napisal rayn ...
myslim ze aj taka robota za tolko je lepsia nez sa trapit za menej.
Re ja: ja som pocul ze tam ma byt okolo 100 ludi ..daco z OS win a linux viem ale z linuxu to je slabe... dufajme ze postacia vedomosti :-)
Dr. Hoojdonk - 16.08.2010 16:12
Chlapi,chcel by som sa opytat tych, co uz boli na testovani, na ake otazky z Linuxu sa mam pripravit? Nakolko zajtra idem na testovanie, a s Linuxom nie som velky kamarat :-)....vdaka.
Hmm - 16.08.2010 17:04
Ak vam nezostava ina moznost len ist robit do T-Systems, nechapem, naco vam trebalo VS. Zbytocne ste stratili 5 rokov.
Radsej ste mohli ist hned po SS do UK ci DE a umyvat riad, dostali by ste nasobne viac ako 600Ç.
x - 17.08.2010 17:48
Re Hmm: ja napriklad VS nemam a si predstav ze ma zavolali na pohovor co som prekvapeny... a aby som aj podotkol bol som v UK a neumyval som riad za 600£... ale tiez to tam nie bohvie co aj ked som mal minimalne 800£-1100£ ked si vezmem to ze som tam bol 3r tak dik moc a uz nikdy viac...
Re Dr. Hoojdonk: z linuxu tam boli vacsinou prikazu nic strasne. Myslel som si ze to bude masaker ale ked aspon trosku rozumies OS tak test spravis... skoda ze ti toto info davam neskoro no skor som na nete nebol :-( sorry
dufam ze si vysiel z T-systems mudrejsi a nie glupsi ako ja :-P
Mi-no - 18.08.2010 21:36
Re ALL: No zdravicko ..je tu niekto kto bol uspesny na Linuxe? zaujimalo by ma ci aj oni maju tak mizernu ponuku platu ako ja :-)
janci - 19.08.2010 10:08
Re Mi-no: Ano v T-systems platy zamrzli viac ako 600 eu v hrubom nedostanes prvy rok to ti garantujem.Att plati 1000 v hrubom teraz beru kazdeho skoro
Mi-no - 19.08.2010 13:42
Re janci: Teraz sa neviem rozhodnut ci je lepsi vrabec v hrsti ako holub na streche?! ale s tym platom nie som vobec spokojny.. mam o trosku viac nez 600 a menej nez 700 :-)
ja - 20.08.2010 21:44
Re Mi-no: caute... neviem ako je to teraz s nastupnym platom v T-Systems, ale mozem Vas ubezpecit, ze niekto po 3 rokoch prace tam ma len o nieco vyssi plat, ako si ty teraz pisal.
Ale kazdopadne je to celkom fajn firma na zaciatok.... nazbierat skusenosti a ked bude moznost, tak ist niekde inde, kde si budu vazit cloveka so skusenostami a dokazu si ho aj patricne zaplatit :-)
julo - 22.08.2010 14:37
Re ja: to je hanba na Kosice a cele IT robit za nejakych 500 eu v cistom ked nemci maju 6 x viac ako my a robia to iste.T-sa na nas len nabaluje nic viac.Neverim ze 3 roky a nieco ce 5kilko to je ubohe.V Bille mas viacej
iasak - 22.08.2010 16:49
Re julo: aspon netaraj, v bille robia okolo 10000 v hrubom a sa narobis jak magor a este robis vikendy, takze tak, ja nehovorim ze to je super plateny job, ale niekde sa predsa zacat musi, ak nemas ziadne skusenosti
violet - 24.08.2010 12:29
Niekomu sa uz ozvali kto bol 23.8. Na interviewe... Ako jo maju vo zvyku ...Koho zobrali sa mu ozvali hned druhy den?! Abo ako to u nich chodiii???
x - 27.08.2010 16:15
Re violet: ja som bol 13.8 to bol piatok a este stale sa neozvali takze neviem ako to chodi. ci sa ozvu hned na dalsi den alebo neskor ...
a ked ta nechcu ci aspon napisu e-mail ze bohuzial nic...
takze ak niekto viete tak dajte vediet ... aj ja som zvedavu
Zuzka - 27.08.2010 20:45
Re x: Ja som bola na 2. kole (na pohovore) 17.8 a 23.8 mi napisali mail ze som uspela a ze ma prijimaju a 2.9 je Wellcome day pre novych zamestnancov. Mozu sa ti este ozvat v pondelok alebo utorok, mali toho fakt vela...
x - 28.08.2010 11:29
Re Zuzka: dufam ze sa ozvu ... aj ked neviem lebo ako vravis mali toho vela a urcite sa naslo kopec ludi s lepsiemi vedomostami :-( ale nevadi :-) trosku sa poucim a skusim zase neskor :-)
ja - 01.09.2010 20:28
Ahojte... tak co, ako?
pre x: ak Ti to nahodou v T-Systems na prvy krat nevyslo, tak skus si dat ziadost na SAP Basis Admina. Teraz budu brat nejakych 100 novych ludi na SAP, takze kazdy mesiac az do konca roka by mali zobrat nejakych 15-20 novych ludi. Skus, vsetko Ta naucia, takze nemusis dokopy nic vediet na pohovore.
x - 02.09.2010 18:12
Re ja: dikeska :-) vyskusam ... no dufam ze ma zavolaju zase na testy ci pohovor ci co to vlastne bolo :-)

...zatial este ani e-mail mi nedosiel ze som LAMA a ze ma nechcu... :-D lol
iasak - 02.09.2010 18:37
Re x: ako dlho uz cakas? ak je to dlshie ako 2 tyzdne tak ja by som na tvojom mieste volal niektorej z HR pracovnicok.... dneska bol welcome day pre novych zamestnancov, bolo ich tam 120
x - 03.09.2010 14:01
Re iasak: no uz to bude skoro 3 tyzdne tak skusim zavolat...
vcera som tam chcel ist no nejako mi nevisiel cas :-(
iasak - 18.08.2010 17:00
Re to ALL: Potom dajte vediet, kto pojde na druhe kolo, ze ako ste obstali
rayn - 16.08.2010 20:30
Re Hmm: titul ti nik nevezme pracu hej..mozno teraz je nanic..ale neskor si raz poviem ze to stalo za to.. peniaze zas nie su vsetko zriet sa v zahranici..aj ked skusenosti a jazyk v tejto dobe vediet nie je odveci :)
Ali - 17.08.2010 16:45
Re rayn: To hej, skusenosti s umyvanim riadu su na nezaplatenie. To vyzaduje kazdy zamestnavatel. ROFL
rayn - 17.08.2010 17:00
Re Ali: zivotna skusenost :)
Ali - 17.08.2010 17:09
Re rayn: Nehovoriac o tom, ze uz budes mat know-how ako rychlo a kvalitne umyt riad :)
rayn - 16.08.2010 15:15
Re fero: lepsie ako robit s titulom v BILE za 400 v hrubom :)
Mi-no - 16.08.2010 14:58
Re fero: mas nejaku inu ponuku?!
x - 13.08.2010 10:57
Re Mi-no: mozno ze to bolo ok :-) a si za vodou :-)
x - 13.08.2010 09:38
Re iasak:
no dikeska za info :-)
mam pocit ze sa na linux ani chytat nebudem lebo ako som uz psisal tak som ho videl len zbezne :-(
skor win a siet aj ked neviem ci vobec moje vedomosti su take ako si myslim ze su.
ja som tiez pocul ze maju brat niekolko 100 ludi na rozne pozicie. ci sa prebojujem do druheho kola tak to som zvedavu :-) drzte palce
Ozi - 11.08.2010 15:26
Re Melrok:
Aj mne dnes volali, 16-teho idem na pohovor, ze len si checknu nasu anglinu, ziadne veci o PC a tak...
ozvi sa zajtra ako bolo...vela stastia prajem :)
xxx - 31.08.2010 09:32
co znamena skratka pri ponuke prace: for CSS IO
Damni - 17.11.2010 22:44
Re xxx: CSS Infrastructure Operations, takze monitoring, data & storage, clound computing, linux, unix, aix, windows, servre, rootre, switche, firewally, etc.
Man of steel - 03.09.2010 13:25
Re Erik: pocuvajte to je mozne aby som tam zavolal a vybavil si pohovor teraz? alebo uz presli terminy kedy sa to dalo ... (nemam ukoncene VS vzdelanie )
ja - 05.09.2010 20:49
Re Man of steel: poslat zivotopis mozes kedykolvek, ako uz iasak napisal, tak teraz beru znova viac ludi... posli zivotopis a oni sa Ti ozvu, ved ako som uz pisala tak len na SAP oddelenie budu prijimat 100 novych ludi a aj na ine oddelenia teraz potrebuju novych
takze drzim palce vsetkym :-)
timwood - 05.09.2010 23:07
Re ja: ja som tam pisal asi 3x, z toho raz sa mi ozvali aj to s tym, ze pre mna nemaju nic:)..neviem kde tych 100 ludi beru :) ...a to mam aj skolu, vs IT..

..T-System je proste blud..
xo - 20.11.2010 16:27
Re timwood:
to, ze mas VS neznamena nic. Ak nevies dobre jazyk a nemas apon zakladny prehlad, mozes mat aj 10 VS.
A povazovat T-Systems za blud je trochu scestne. Mozes sa tam dostat velmi vysoko, kovorim z vlastnej skusenosti. Vsetko je to o ludoch. Niekto na sebe maka a niekto nie. Podla toho to potom ja vyzera s platom a kariernym postupom
JV - 26.11.2010 21:10
Re xo: Co znamena velmi vysoko ? Priamo pod Mr.O, alebo HoD, alebo pseudo 3.level, pricom plat je o 20-30% vyssi ako plat niekoho, kto stravi 8h na facebooku a nevie nic ?
<***> - 08.09.2010 22:31
Re timwood:
a ako si na tom s anglictinou?
x - 10.09.2010 19:41
Re : bol som tam dnes na pohovore... zacali na mna hned ako som si sadol z AJ ...bol som tak v soku ze asi po 5-10 min mi navrhli aby sme sa rozpravali po slovensky aby to bolo rychlejsie. Mali toho asi dnes dost. Kedze som bol hnez zo zaciatku v soku tak som asi rozpraval hluposti "idem pridem galanta, nepreplavem utopim" no AJ viem ... ved som bol v UK 3r a konverzacia mi nerobi problem. dalej sa pytali win, linux, a prebrali kompletne cele CV. nasledovali informacie o plate a kedy by sommohol nastupit. cele to trvalo asi cca 30 min. nemam z toho dobry pocit ale ked by nahodou tak vas berem all na pivo :-)
a ked nie tak asi skusim zase pretoze vraj davaju sancu neskor o5.
drzim palce all co tam skusaju...
ja - 11.09.2010 08:09
Re x: drzim palce a daj potom vediet
iasak - 11.09.2010 01:30
Re x: potom daj vediet
mia - 10.09.2010 20:51
Re x: ahoj... tak Ti budem drzat palce, aby Ti to vyslo. Inak z AJ si nic nerob, lebo moja kamoska mala na pohovore nejaku zensku, ktora sice kecala po anglicky, ale ked si sa nad tym zamyslel, tak to bol taky mix casov, ze to bolo uplne gramaticky nespravne a este aj povedali kamoske, ze to ona nevie po anglicky. A to ta kamoska ma dokonca certifikat CAE z AJ...
Neviem s kym si mal pohovor a na aku poziciu, ale kazdopadne Ti drzim palce, aby sa Ti co najskor ozvali a aby Ti to vyslo :-)
Ja som im tiez poslala zivotopis asi pred 2 tyzdnami, ale odvtedy sa mi vobec neozvali, takze neviem...
lucy - 20.12.2011 10:14
Re mia: Presne tak, jedna zenska je tam strasne neprijemna a bude sa ta snazit zhodit za kazdu cenu :)
iasak - 06.09.2010 12:22
Re timwood: kedy si ich kontaktoval?, mne volali asi 2x(ale to bolo asi mesiac dozadu), s tym ze ma pozyvaju na pohovor, ale som musel odmietnut z dovodu jazyka, mi vravela ak sa budem citit, tak sa jej mam ozvat
iasak - 03.09.2010 15:35
Re Man of steel: aj ja zaslem cca o 2 tyzdne CV,, posli to na ten mail co je uvedeny na stranke alebo slecne lovackej ,, do konca roka maju prijat este niekolko stovak ludi
Dog - 11.09.2010 16:31
Ahoj. Na aku poziciu si mam poslat ziadost ked o pc toho vela neviem(vlastne nic, ratam ze ma zaucia), a spolieham akurat na dobru anglinu? Kde je najlepsia sanca? Je vhodne poslat ziadost(CV) bez udania konkretnej pozicie? Posielaju novych do IT farm alebo uz to zrusili? Dakujem. Dog.
martin - 11.09.2010 20:10
Re Dog: ahoj. Ak nevies vobec nic, tak potom ti odporucam IT Farmu, ale neviem, ako to tam teraz bezi... Ja robim na SAPe a vsetko na tam na zaciatku naucili (linux, databazy a SAP). Prve 2 mesiace som mal prakticky iba same skolenia a az potom som zacal nieco robit sam. Anglinu je dobre ked vies, lebo cely pohovor je v anglictine a aj niektore skolenia su v angline. Skus pozriet na stranke, ze na ake pozicie teraz prave prijimaju. A podla mna si mozes poslat ziadost (zivotopis) prakticky na ktorukolvek poziciu, kde hladaju juniora alebo beginera. A samozrejme, ze nemozes ocakavat ktovieaky velky plat.
Drzim palce :-)
Dog - 11.09.2010 20:50
Re martin: Dik za odpoved. Tak skusim to na Jr. IT Administrator, a ked mi daju sancu tak dufam ze ma poslu do tej IT farm, lebo ozaj toho viem strasne malo. Este jedna vec, zivotopis chcu slovensky alebo anglicky? Dakujem. Nech sa dari.
zozi - 18.11.2010 16:27
Re Dog: Ahoj sice uz asi v case nedoastanem odpoved na moju utazku ale ktovie. Tiez by som chcel pracovat v T-systemse. Som davnejsie posielal zivotopis potom som im volal ze ako, mi povedali ze bute v nomvembri testovanie. Dnes mi volali ze zajtra mozem ist na testovanie z windows,netwok,linux atd. Len neviem ze aky je rozdiel medzi pohovorom a testovanim. Zajtra bude len testovanie potom mozno ma pozvu na pohovor alebo testovanie je aj pohovorom? Ako si na tom bol ty? Alebo vie mi nekto iny odpovedat? Dakujem
iasak - 19.11.2010 21:14
Re zozi: prv bude testovanie, ak uvidia na tom teste, ze mas aspon paru o tom (ked ta prijmu oni ta aj tak naucia nato naco ta tam potebuju), tak ta pozvu na pohovor, ktory je v anglickom jazyku... pocul som ze uz robia aj tak, ze priamo pri telefonickom rozhovore si daneho cloveka odskusaju ako je na tom s anglinou,,
martin - 12.09.2010 16:42
Re Dog: Ahoj. Myslim, ze na vsetky pozicie chcu zivotopis v anglictine. Ja ked som posielal (sice to uz bolo tak rok a pol dozadu), tak som im posielal zivotopis v anglictine aj slovencine. Ale cely pohovor som mal iba v angline.
Simona - 22.11.2010 14:01
Takze za chvilku idem na druhy pohovor, ustny, do T-S, a jedine dufam ze tam budu skusat iba moju anglinu lebo ak aj nieco technicke tak pod tym tlakom zabudnem aj to co viem :) drzte palce
Lorenzo - 26.11.2010 01:38
mna dnes tiez pozvali na pohovor v angline tak dufam ze to dam. anglinu sa ucim pomaly 15 rokov takze by nemal byt problem. horsie to bude s linuxom
zozi - 26.11.2010 13:26
Re Lorenzo: Ahoj. Mohol by som sa spytat aj teba ci si bol na nejakom prvom pohovore? A ci to bol tiez ustny pohovor alebo testovanie alebo nieco ine. Diky za odpoved.
Lorenzo - 26.11.2010 15:24
Re zozi:ano najprv bol test. ziadny pohovor len trochu narocny test ohladom linuxu, networkingu, databaz. uvidime ako dopadne ustny pohovor
stanislav sekerak - 30.11.2010 08:01
Re Lorenzo: tak co, presiel si aj 2.kolom?
zozi - 27.11.2010 19:25
Re Lorenzo: Aha tak si bol na takom teste ako ja, ja som bol 19. ako ty asi. Ak hej tak o kolkej si tam bol ja som bol o 13:00. Dufam ze tento tyzden sa mi ozvu. Dik
zozi - 24.11.2010 17:08
Re Simona: Ahoj. Mohol by som sa spytat kedy si bola na prvom pohovore? A ci to bol tiez ustny pohovor alebo testovanie alebo nieco ine. Diky za odpoved.
stanislav sekerak - 23.11.2010 13:40
Re Simona: skusala ta jedna holka a dvaja pani?
stanislav sekerak - 03.12.2010 07:44
druhym kolom som nepresiel a co vy?
jano - 03.12.2010 20:47
Re stanislav sekerak: kvoli comu, netusis?
stanislav sekerak - 04.12.2010 19:47
Re jano: neviem...poar veci som nevedel...
Lorenzo - 04.12.2010 23:44
Re stanislav sekerak: ano mna zobrali. uz mam aj zmluvu tak januar to isti.
stanislav sekerak - 06.12.2010 07:03
Re Lorenzo: hmm tak to si urcite macher do linuxu, windowsu, mas vysku s IT a perfect anglinu potom...hmm a asi si aj kosican...
Petra - 10.12.2010 12:03
Ahojte :-)
M˘j man×el bol 3. decembra na ˙stnom pohovore do IT farmy. Doteraz sa mu neozvlai. Nie je tu niekto, kto tam bol tie× ? Ak ßno, dali Vßm u× vedeiŁ vřsledok ?
jerry - 18.12.2010 18:02
Re Petra: ked sa neozvali, tak zavolaj a opytaj sa kedy sa ozvu, Ja som im raz posielal CV a ozvali sa mi po skoro roku :) HR oddelenie nie nikde a nikde dokonale
vrobert - 12.12.2010 18:34
Re Petra: Ja som bol na ˙stnom pohovore 30.11.2010 a takisto sa mi neozvali, a pritom sleŔna mi hovorila ×e do tř×d˛a ma bude kontaktovaŁ mailom.
Test som pÝsal cca. tř×de˛ pred pohovorom, a na pohovore sa aj dosŁ Ŕudovali, ×e test som napÝsal vřnimoŔne dobre, skoro som mal vÜetky odpovede dobrÚ. Pravda je ×e sa uŔÝm za informatika a dosŁ ma to aj bavÝ :)
ignac - 11.12.2010 12:29
Re Petra: nebol som tam nikdy ale 3.12 bolo len pred tyzdnom. to sa vacsi borci vacsinou neozyvaju do tyzdna. este cakaj.
Lukas - 28.12.2010 11:51
mna pozvali dnes a idem 3.1.2011....dufam ze uspejem trochu sa bojim tej anglictiny lebo nieje to boh vie co ale mam dobre znalosti z windowsu, trocha z networkingu a databazy len minimalne...linux ziadne :/
Janka - 28.12.2010 14:21
Re Lukas: Mne volali vcera a tiez idem 3.1.2011 na 8.00 na testovanie.Snazim sa nieco do vtedy nieco naucit z Linux-u a networking-u :)
Lukas - 28.12.2010 15:17
Re Janka: tak ti drzim palce.. :) potom mi das nieco opisat :D
Janka - 28.12.2010 20:38
Re Lukas: Dakujem,aj ja tebe teda :) A opisovat budem skor ja :D
Lukas - 29.12.2010 00:11
Re Janka: Z windowsu, networkingu a databaz v pohode :D len ten linux :/...a potom druhe kolo pohovoru v anglictine...ach jaj :/ toho sa bojim najviac...
Janka - 29.12.2010 11:00
Re Lukas: To uz nejak zvladneme.O Linux-e si mozes nieco najst na nete...:)
Lukas - 29.12.2010 12:57
Re Janka: ja ho dnes nainstalujem nechal som si ho stiahnut a dnes ho nahodim do starsieho PC...tak to bude asi najlepsie :)
Janka - 29.12.2010 13:18
Re Lukas: Aj ja som nad tym uvazovala,len dufam,ze tym padom mi nespadne windows :)
Lukas - 29.12.2010 17:45
Re Janka: preco by ti spadol? nic sa neboj..nevyskusas nebudes vediet :D
Janka - 29.12.2010 22:08
Re Lukas: no,z toho vidno,ze sa do toho nerozumiem :D Ale vyskusam radsej :))
Lukas - 03.01.2011 12:18
Re Janka: No co ako si dopadla?? inac ja som ten co prvy odisiel :D
Janka - 03.01.2011 13:34
Re Lukas: No,povacsine som tipovala dufam,ze spravne :D Neviem kto prvy odisiel,asi si sedel niekde za mnou :) a ty ako,vedel si?Prekvapilo ma inak,ze boli vsetky testy po anglicky
Lukas - 04.01.2011 12:12
Re Janka: Presne :) sedel som uplne pri okne predposledny rad :D....mi to bolo trocha trapne ze kazdy este pise a ja som hotovoy uz :D...ale tak chapes ja som sa dost ponahlal lebo som netusil kolko bude otazok, vzhladom na tu 1,5 hodinu co sme nato mali...
Janka - 04.01.2011 13:40
Re Lukas: A ja som sedela v tretom rade uplne pri okne :D No,ja som tiez skoncila asi ako tretia a tak isto som sa ponahlala lebo som nevedela kolko toho bude :) Snad sme to spravili...
jano - 03.01.2011 20:26
T-systems ahladom toho pohovoru, co sa uskutocnil 3.1.2011.
Otazky boli pomerne lahke, jednalo sa o zakladne veci co sa tyka sieti a prikazov, ale ak niekto nema niejake pracovne skusenosti asi tazko to napise dobre. Niektore otazky boli trosku nezrozumitelne napisane a odpovede este horsie niekde mi dokonca ani odpovede nesedeli-aspon podla mna. Ale inak v pohode inak zo vsetkeho nieco tam bolo takze podla mna nikto to nenapisal uplne dobre lebo to bol siroky zaber vedomosti od linuxu, siete, windows, sql atd. A z tou anglictinou tam trosku prehanaju podla mna no uvidime
Lukas - 04.01.2011 12:11
Re jano: V podstate mas pravdu, ja narovinu hovorim ze o linuxe som nemal ani sajnu, to bol cisty tipos, takisto aj databazy ale windows a siete som na 95% vedel, testy ma neprekvapili, boli lahke co sa tyka anglictiny myslel som ze budem s tym mat problem ale nastastie som si vsetko vedel prelozit :)
lienka - 03.01.2011 21:24
Re jano: Ahoj :) aj ja by som sa rada uchadzala o nejake miesto v T systems,pocula som o IT farme,a precitala som si aj tuto diskusiu,mali ste len testy v AJ alebo aj pohovor v AJ? a hlaisli ste sa rovno na nejaku konkretnu poziciu alebo na IT farmu?
jano - 05.01.2011 17:28
Re lienka: hmm
jano - 05.01.2011 17:26
Re lienka: Lienka vetko je tam v anglictine uplne vsetko. Treba ist na stranku T-system daj kolonka kariera a na uvedeny mail zasles zivotopis a ziadost o prijatie do zamestania v anglickom a slovenskom jazyku- nie je potrebne uviest poziciu , staci ti napisat ake mas skusenosti a tak podobne
lienka - 06.01.2011 13:01
Re jano: dakujem :) treba skusit,uvidime....
meeshqo - 04.01.2011 16:40
Re lienka: Dobry den, mam rovnaku otazku. Nechcem sa hlasit na konkretnu poziciu, ale na IT Farmu, teda ako to prebieha? Najpr je test, alebo pohovor? Buduca pozicia sa vybera po farme? Dakujem
lienka - 04.01.2011 21:05
Re meeshqo: ahoj,no prave to ma tiez zaujima, ale z toho,co trosku viem,je mozne,ze ak v IT nie si zbehly,tak ta presunu rovno na IT farmu? je to trosku dopletene, ktovie,ci to este takto funguje....
Lukas - 05.01.2011 13:08
Re lienka: NO ja som sa hlasil konkretne na poziciu na stranke t-systems. Pozvali ma na testy a teraz predpokladam bud pojdem na anglicky pohovor alebo do IT farmy. Do IT farmy (uz to tu bolo spominane viac krat) idu tÝ, ktorÝ nemaj˙ o IT ani potuchy.
Janka - 05.01.2011 14:18
Re Lukas: To znamena,ze by nas mali vziat tak ci tak?
jano - 05.01.2011 17:22
No podla toho , co som ja pocul IT farmy uz zrusili.
No a teraz uz neprimaju kazdeho lebo maju z coho vyberat. Vraj kto nic nevie, ale ako tak sa chce ucit daju ho za niejakeho administratora s platom niejakych 500Ç a to je asi tak vsetko. Ty co vedia viac dostanu niejake odbornejsie miesto s vyssim platom. Ten pohovor v anglickom jazyku su tam vraj zakladne veci ako povedat o sebe nieco , co vies o T-system a take bezne veci
marlowe - 01.02.2011 16:48
ZdravÝm, preÜiel som testom, potom aj telef. pohovorom v aj a nasledoval osobnř pohovor. Na ˛om mi povedali, ×e sa mo×no uskutoŔnÝ eÜte jedno kolo a tie× ako obvykle, ×e do 2 tř×d˛ov sa ozv˙, ako to u m˛a dopadlo. Dnes s˙ to 2 tř×dne, no odpove´ nepriÜla ×iadna. ╚o vy ostatnÝ, ktorÝ boli na pohovore? Dostali ste u× odpove´?
hvizd - 09.01.2011 08:33
Re jano:
Podla info, ktore mame od HR (pocas jedneho meetingu), T systems bude otvarat v lete IT farmy opat. Takze nabor sa kona vzdy priebezne. Poznam taktiez viacerych ludi, ktorym sa ozvu aj po polroku, ci este nemate zaujem. Stale to zavisi asi od danej volnej pozicie.
Lukas - 07.01.2011 11:56
Dosli uz niekomu vysledky nejake???? dajte vediet
lienka - 12.01.2011 23:31
Re Lukas: prijali uz niekoho?;)
Lukas - 16.01.2011 22:21
Re lienka: Mne uz volali ze som urobil testy a uz ma chceli na poziciu IT manager ale nemal som nato potrebne znalosti a prax....povedali ze mi budu volat ohladom inych pozicii lebo ze som urobil testy a ze som v databaze...tak cakam :)

ostatnÝ ako?
Janka - 18.01.2011 21:57
Re Lukas: Gratulujem :) Mne napisali mail,ze som nebola vybranß na dan˙ pozÝciu podla vysledkov :/
Bim - 17.01.2011 11:16
Re Lukas: Prosim ta, mozes prezradit, co je naplnou prace IT managera, ktory, podla vlastnych slov, nema o IT ani potuchy?
Lukas - 17.01.2011 15:02
Re Bim: Neviem ti presne povedaŁ, pozri si na profesii mßÜ tam veża pon˙k na IT managera, vÜade chc˙ nieŔo inÚ...
lienka - 17.01.2011 23:09
Re Lukas: :) ked si urobil testy,to je dobre, urcite pre Teba nieco najdu, mne napisali,ze sa mam prihlasit na konkretnu poziciu ,lebo ja som chcela IT farm,neviem o linuxe nic:(
RiVaL - 03.02.2011 15:42
Re lienka: tiez som poslal mail na IT Farm no odpovedali mi ze mam reagovat na konkretnu ponuku na ich stranke cez aplikaciu, no tie pozicie si vy×aduju ovela viac vedomosti a niekolko rocnu prax... poradte ako postupovat...dik
lienka - 06.02.2011 17:15
Re RiVaL: Ahoj,naozaj neviem,naco potom je na stranke postup,ako sa prihlasit do IT farm-y ,ak Ti odpisu ,ze sa mas prihlasit na konkretnu ponuku,je mozne,ze to uz nerobia,a beru rovno profesionalov ;)
iteckar - 06.02.2011 18:44
Ahojte, viete mi niekto povedat ako je platovo v tom T-systems, zhruba v akom rozmedzi sa tam pohybuju platy na tej nizsej (zaciatocnickej) urovni. Tiez by som sa rad informoval ohladom tych zaciatocnych pracovnych pozicii. Viem ze sa zacina ako nejaky administrator, lenze to je dost siroky pojem, takze ak niekto vie co obnasa ta pozicia 'zaciatocnickeho administratora', ake ma ulohy a tak.. Dakujem za prispevky :)
Juraj - 14.02.2011 10:34
Platovo :strasna bieda ak si beginer tak cakaj hlboko po9d 500 eu v cistom.Potom to tiez nie je nejaka slava,budes rad ak ti daju o 50 viac...
ykep - 07.02.2011 11:53
Re iteckar: Dobry den, tiez mam rovnake otazky :). Rad by som sa uchadzal, len neviem kde, lebo cez tu aplikaciu je zopar pozicii, ktore mi vela nehovoria a vyzaduju vyssie vzdelanie. Chcel som farmu no zrejme je off, ako tu tak pisete. No neviem ci mozem poslat cv bez uvedenia konkretnej pozicie. Ako to je s uchadzacmi, ktori o administracii, db, linuxe nemaju vedomosti, ale chceli by sa naucit :)?
MuckoReloaded - 13.02.2011 14:47
Vlastne ja len chcem moju skusenost napisat... studujem informatiku a vsetky tie ich trapne poziadavky som splnal az na jednu,ktora rozhodla o tom, ze tam nie som... nevedel som plynule po anglicky rozpravat a preto ma nezobrali.... sice nemecky viem zas obzvlast dobre ale to nebolo ani temou pri pohovore...
lujza - 16.02.2011 16:13
Re MuckoReloaded: no ja som pocula, ale naozaj len pocula, nemam to nijako overene, ze momentalne ma Tsystems stopnuty prijem zamestnancov... na zaciatku januara som bola na testoch, potom telefonicky pohovor v aj a nakoniec osobny pohovor (neviem kde sa stala chyba ale na poziciu, na ktoru som sa vobec nehlasila) a cca pred dvoma tyzdnami mi prisiel mail, ze nevyhovujem kriteriam... ale naozaj neviem ako to presne je. Prislo mi to trocha zvlastne, ze dvoma kolami v pohodke a potom sa nieco ... a nakoniec idete na pohovor ohladom uplne niecoho ineho...mozno chyba v komunikacii... kto vie
ben23 - 20.02.2011 20:59
Re lujza:
mas pravdu, prijimanie novych zamestnancov do Tcka je zastavene
Abe - 04.03.2011 00:45
Re ben23: moc nie ked ma pozvali pocas februara na pohovor, ktory bude 4.3
johno - 08.03.2011 01:55
Re Abe: Bol som na pohovore 4.3. Test bol hopohe, lenze povedali ze sa ozvu o dva mesiace. Nechapem naco bol potom ten test. Dva mesiace je strasne dlha doba a clovek bude len na vazkach. Uvidime ale nic z toho neocakavam.
abcde - 13.06.2011 08:34
Ahojte. Dnes som zabludil na web T-Systems a nasiel som tam projekt(kurz) Summer UniversITy. Celkom sa mi pozdava kurz Windows Serveru. Zaujimam sa sice skor o programovanie vo Windows, ale rad by som si rozsiril "obzor". Rad by som to skusil, ale mam ten problem, ze som z daleka. Je mozne v KE zohnat niekde nejake lacne ubytovanie na mesiac ? A da mi nieco ten kurz ?
hrasok - 13.06.2011 10:01
Re abcde:
Bol som na evening university a bol to cisty fail. Prilis vela ucastnikov na malo pocitacov, vyucoval sa Windows server 2003(!) - je rok 2011! A koncipovane to bolo pre uplnych zaciatocnikov, ktori prvy krat sedia za PC. Strata casu.
abcde - 13.06.2011 10:45
Re hrasok: Aha, no tak zle na tom s PC zase nie som :( Skoda, myslel som, ze by to bol dobry start.
schade - 05.07.2011 12:15
Ahojte. ZaujÝma ma IT FARMA, chcem by som sa na ˛u prihlßsiŁ, neviete mi poradiŁ kedy tam otvßraj˙ nov˙ skupinu a Ŕo presne sa přtaj˙ na pohovore, preto×e neviem veżmi dobre rozprßvaŁ po anglicky, ak vidÝm text alebo poŔujem tak rozumiem...len s rozprßvanÝm mßm problÚm...Diki za odpove´
Wrrabec - 02.01.2012 15:40
Re schade: zdravÝm, dozvedel si sa nieŔo ? tie× by som mal zßujem o IT Farmu
lucy - 20.12.2011 09:23
Re schade: Ahoj, ja viem dobre po anglicky a aj tak ma nevzali na farmu. Je to hlavne o sympatiach a znamostiach. V T-cku pracuje aj pracovalo tolko ludi, ze uz skoro kazdy si tam najde svojho znameho, ktory mu pom˘ze sa tam dostat. Ja tam mam tiez par znamych, ale snazila som sa ist cestne s tym co viem a vidis ako som dopadla....
jano - 06.07.2011 12:32
Re schade:

do IT farmy uz ludi neberu, ale ak chces to skusit tak tam posli zivotopis, ale ak mas takyto problem s anglinou tak sa skus nejak podstivo pripravit, pretoze na pohovore budu chciet prave komunikovat s anglinou, dolezite je urobit dobry dojem , aj anglinou
jano.m - 12.07.2011 17:34
Chcem sa opytat. Absolvoval som summer uni cez Tsystems a chcel by som sa uchadzat o poziciu v tejto spolocnosti. Mam stredoskolske vzdelanie (externe studujem na vs,ni IT zamerania). O aku poziciu sa mozem uchadzat, teda je sanca robit nieco ine ako len monitoring??? A plat, aky by som si mal zapytat?
Peter - 20.07.2011 12:38
Re jano.m: Pytaj si priemerny plat v SR, nie v regione ... Ceny sluzieb, potravin atd ... sa taktiez neseparuju na zaklade regionu. Takze hlava hore a hrdo si zapytaj, " nesetrit ich ", prisli sem setrit, ale Slovaci maju mat svoju hrdost, a nie pracovat ako Bulhari za nic, nie sme otroci, tolko v skratke :) Nepracujem pre T-ko, ak by tu zase niekto chcel budovat svoje konspiracne teorie ;) nepocuvajte ich :) A odporucam to vsetkym, cim viac ludi si zapyta, tak budu musiet, aj dat ... a neverte tym reciam, ze to tu potom zabalia, nezabalia stale sme pre nich low cost ;) aspon pojdu platy hore atd ... A ist pod 700-800 eur brutto, co i len v hrubom je urazka IT ... takze zhruba predstava kolko si mas pytat z toho vyplynie, nepozerat na to, kolko dostavaju ti, co tam su, maju tolko aku mali "drzost" :) Ak vies, ze na to mas, tak ich len presvedc, co dokazes a malo by to byt OK... Dobra rada, uz konecne nehladte na to co oni, starajte sa, aby ste sa mali dobre Vy ...
jano.m - 20.07.2011 21:48
Re Peter: no vies ...ale hrozi to ze ked popytam viac tak mi ukazu dvere....
Peter - 22.07.2011 12:16
Re jano.m: na to ti mozem len jedno, vsetko nieco stoji, a netreba sa bat ...
jano - 13.07.2011 10:03
Re jano.m:

neviem ti povedat kolko pytaj, ale jedno ti poviem,

nemusis posielat na konkretnu poziciu len posli zivotopis na mail a oni si ta zavolaju ked nebudu mat dostatok ludi
pytamsa - 13.07.2011 22:43
Re jano: prosÝm Ła a nevieÜ tu napÝsaŁ presne mail, na ktorř by som aj ja mohol poslaŁ ×ivotopis? lebo som to sk˙Üal na ten, Ŕo je uvedenř na it farmu, ale ten u× nefunguje...a neviem nßjsŁ inř..´akujem :)
jano - 14.07.2011 19:54
Re pytamsa:

skus tento: career@t-systems.sk

ak nebude fungovat tak rovno napis tetam z HR oddelenia:

andrea.lovacka@t-systems.sk
lucia.libova@t-systems.sk
Claytonmr - 07.04.2014 02:49
<a href=http://freeadres.ru/>ŕÓŕ ࡴŔ˛Ř ■­ŔńŔ¸ň˝ŕŔÚ Óń­ň˝ ˇ ˝ţß˝˛ÔňÝÝŔŕÓ</a> ■­ŔńŔ¸ň˝ŕŔÚ Óń­ň˝ Ŕ˘Ý˝ 6 ˝ţß˝˛ÔňÝÝŔŕ ■­ŔńŔ¸ň˝ŕŔÚ Óń­ň˝ ࡴŔ˛Ř ţ˛ ˝ţß˝˛ÔňÝÝŔŕÓ <a href=http://adresavbc.ru/>ŕÓŕ ࡴŔ˛Ř ■­ŔńŔ¸ň˝ŕŔÚ Óń­ň˝ ˇ ˝ţß˝˛ÔňÝÝŔŕÓ</a> <a href=http://ouradres.ru/>ŕÓŕ ࡴŔ˛Ř ■­ŔńŔ¸ň˝ŕŔÚ Óń­ň˝ ˇ ˝ţß˝˛ÔňÝÝŔŕÓ</a> ■­ŔńŔ¸ň˝ŕŔÚ Óń­ň˝ ýţŠň˛ ńÓ˛Ř ˛ţŰŘŕţ ˝ţß˝˛ÔňÝÝŔŕ
Blade - 25.07.2011 22:33
ZdravÝm.Nachßdza sa IT-Farma niekde na Zßpade alebo je len v Kosiciach?Ak˙ mßm sancu uspiet aj napriek tomu,ze som na anglictinu antitalent :) a nemßm priame sk˙senosti z oblasti IT a predsa ma zaujala prßca v IT-sektore.Rozhodne nemßm vybraty odbor preto by to rßd sk˙sil.Dakujem za komentßre.
Kosican - 27.08.2012 22:19
Re Blade: ak si na anglictinu antitalent a chces robit v IT mas 2 moznosti: a) ist na zapad na par mesiacov a jazyk sa naucit (par=2, nie 25) b) najst si blizku jazykovku v ktorej robia napr. 60hodinove kurzy/5-6tyzdnov. a zobrat si 4-5 kurzy za sebou. cize obetovat 1/2 roka - 10-15hod/tyzdenne sa venovat jazyku. naucis sa vsetky casy (alebo aspon tych 8 zakladnych :) a pouzivat cca 2000 slovicok. a najlepsie je to skombinovat. skratka k uspechu v IT neexistuje.
Peter - 27.07.2011 13:59
Re Blade: V skratke.. Anglictinu potrebujes vsade, aby si sa dorozumel pismom, aj hovorovo. Uroven asi taka, aby si mal nejaky zakladny slovnik aspon na zaciatok, ak si ten "antitalent" ako pises, cize pozri si pritomny, minuly, a buduci v Anglickom jazyku a to staci ... nepotrebujes dalsich 1500 stylov toho jazyka .. ani v reale. Pokial viem nieco na styl "IT farm" ma asi cca kazda firma tohto typu, ale neprezentuju to napr. na webe. Co sa tyka zapadu, tak tam napr. DELL, HP a pokial viem,aj IBM robi taketo nieco ... Vela Stastia ! :D
eM - 27.03.2012 17:09
Re Peter: HP, DELL ani IBM nemaju ziadnu IT farm. Zo skoleniami je to tiez mizeria. Bez EN sa neprehryzies pohovorom ziadnou zo spominanych firiem. Musis vediet rozpravat, pocuvat a reagovat. Ziadne nabiflene frazy nepomozu
jano.m - 30.07.2011 18:12
potrebujem poradit!
Idem na pohovor do Tsystems na poziciu linux administrator....neviete na co vsetko sa budu pytat?
Pohovor bude cely v anglickom jazyku- uz to ma desi -hovorit o linuxe v aj....neviete co sa budu asi pytat? Co sa tyka linuxu tak mam zaklady-zo summer univerzity
Peter - 12.10.2011 15:55
Re jano.m: No budu sa ta pytat na zaklady, co cakas :) Ides sem ako zaciatocnik..
jaaaano - 08.11.2011 14:54
Dobry den, hladam dake info ohladom Tsystems. V lete som robil pohovor do Ts. a nevzali ma. Oplati sa poslat zivotopis zas, alebo je to uz zabite....ohladom It som uuplny beginner ale s velkou chutou ucit sa.... Respektive nepoznate dake ine spolocnosti kt. prijimaju aj uplnych zaciatocnikov a daju im potom sancu vypracovat sa???
Peter D. - 16.11.2011 13:08
Dobrř de˛, prosÝm Vßs skutoŔne potrebujem s˙rne poradiŁ. Dnes rßno mi volali, ×e v piatok idem na pohovor. AJ v pohode, ale ja som posielal ×ivotopis pred dvoma rokmi. Tak nemßm ani pßru na ak˙ pozÝciu. V tom Üoku, ako som dvihol telefˇn a ona to na m˛a spustila po Anglickř ani som nestihol vÜetko zareagovaŁ len "dßtum" a slovo "Linux" a Ŕi eÜte stßle mßm zßujem... potom mi popriala peknř de˛, ×e sa teÜÝ na piatok a zlo×ila... pfffff tak ŔÝtal som vÜetko, hżadal som skoro vÜade ale ani pßru nemßm Ŕo je Linux okrem toho ×e je to operaŔnř systÚm... ale pre istotu som si pozrel ×ivotopis a nikde tam nemßm uvedenÚ IT znalosti len zßklady microsoft office. Tak teraz ani neviem Ŕo by sa m˛a mohli přtaŁ. Ke´ nemßm ×iadne sk˙senosti.... ProsÝm ak m˘×te pora´te vopred ´akujem Peter D.
Lubo - 18.11.2011 10:12
Akurat som dosiel z testingu a :D to vravi za vsetko. Anglina pohodka trebalo len dobre precitat hlavne ten suvisly text. Ale IT test:D niektore otazky som len pozeral ze dobre:D Rozdieli medzi odpovedami boli minimalne a vyber si. Dokonca aj konkretne prikazy ake by si dal do commandu ci uz windows alebo linux ale aj zakladne veci. Na to aky boli ludia ze boli baby ktore asi z it vedeli velky prd max zapnut pc a anglina ich asi drzala nad vodou. Potom chalani co boli do it asi blazni sa mi zdalo a potom ludia co chcu good flek a snazia sa preto nieco spravit a nesedia len doma a neplacu.
lucy - 20.12.2011 10:55
Re Lubo: neurazaj prosim Ta baby :) Ja som testom presla, a nielen kv˘li angline, mam aj nejake tie zaklady z IT a v T-cku som uz aj pracovala ako part-timer pocas skoly....bohuzial mi nevysiel osobny pohovor teraz v decembri na IT Farmu. Vela robia aj sympatie a ja som ocividne jednej zenskej sympaticka nebola, lebo sa ma snazila zhodit za kazdu cenu. Ale teraz som uz aj rada, ze ma nevzali, lebo co si citam diskusiu o farme, nie je to nic moc...ty si ako dopadol na osobnom pohovore?
Lubo_ke - 27.12.2011 10:40
Re lucy: ako u× vieÜ ×e Ła nevzali ? volal ti niekto, alebo ti doÜiel mail ? mne sa do dneÜnÚho d˛a nikto neozval a zaŔÝnam to pova×ovaŁ za pasÚ, ale chcem tam eÜte zavolaŁ ×e Ŕo sa deje.
lucy - 28.12.2011 21:30
Re Lubo_ke: napisali mi mail, ze im je luto... Tak ako? Volal si?
lubo_ke - 29.12.2011 16:10
Re lucy: ahoj no volal som, ale nezistil som niŔ, ke´×e mß vńŔÜina personalistov dovolenku. Ale mne zatiaż niŔ nedoÜlo, tak nejakß Üanca tam eÜte asi je :-) ale je mi to ż˙to, no tak snß´ ti vyjde niekde inde...
fedor - 16.11.2011 19:14
Re Peter D.: ja idem tiez v piatok na IT testing, temy: linux,win,databasy,networking, tiez by som potreboval poradit od niekoho kto ten testing absolvoval ze co to obsahuje, su to len zaklady ? je to pisomne ci ustne ? dakujemm vopred
Lubo - 17.11.2011 11:20
Re fedor: Tak sa vsetci vidime v piatok o 8mej na Bozenke:D Mne sa ozvali ani nie do mesiaca. Osobne som tiez nemal napisane v CV ze som na nejake konkretne veci macher len bezne pc znalosti plus aj slovom i pismom. Pozeral som si to co mi poveala ani nie tak windows skor siete a databazy zaklade veci aby som bol v obraze asi ako to funguje vsetko a linux a unix okrajovo. A podla mna z vysledkov testu budu pozyvat na nejaky uzsi vyber a ponom sa rozhodne ci vas beru ci nie. Co som sa pytal znamych kazdy rozpraval inak. Niekto vravel ze staci vediet aj it nula bodov niekto vravel ze musis it a aj okrajovo ale je to velmi rozdielne kedze je tam tolko pozicii a kazda je specificka ale myslim ze ako junior urcite bude aj nejaky training ak nas zoberu a necakaju ze budes macher. Cize aj ten plat bude k tomu primerany. A verim ze ak clovek prejavi zaujem ucit sa ze by nemal byt problem aj ked si totalny amater.
fedor - 17.11.2011 14:04
Re Lubo: takze nas tam ide dost ludi, kedze ja mam iny cas :) vela stastia
Peter D. - 18.11.2011 10:05
Caute no ja tak isto mam iny cas, mam tam byt na 15-tu takze uvidime... pisal som si aj s paru ludmi a taktiez sa nezhodli ani jeden ... :)) tak to necham na osud... Drzim Vam palce
Lubo_ke - 12.12.2011 15:18
ako ste dopadli? hlavne tÝ Ŕo ste boli v polke novembra, mne sa ozvala pani, ×e 14. druhe kolo ... tak som zvedavř ...
peter - 19.12.2011 11:56
Re Lubo_ke: ako si dopadol na pohovore toho 14teho? aka pozicia ? co sa zhruba pytali ?
Lubo_ke - 19.12.2011 17:20
Re peter: neviem ako som dopadol, maj˙ daŁ vedieŁ do konca bud˙ceho tř×d˛a, pozÝcia IT FARM ... v angliŔtine sa přtali na prechßdzaj˙ce pracovnÚ pozÝcie a Üt˙dium, potom eÜte nieŔo k tomu a v slovenŔine nejakÚ zßkladnÚ veci k windowsu a internetu a nastavenÝ exchange a kde som sa stretol s MS access ... a inak niŔ zaujÝmavÚ, Ŕo som nevedel som povedal ×e neviem a přtali sa nieŔo inÚ.
lilu - 08.03.2012 14:00
Re Lubo_ke: ahoj ako si dopadok? Ja mam ist zajtra na pohovor...
lilu - 06.03.2012 17:11
Re Lubo_ke: Ahoj ako si dopadol? ja som nedavno bola na teste a teraz ma pozvali na pohovor na IT farmu...ale ze to ma byt cele v AJ...
stano - 02.01.2012 16:12
Dobrř de˛, zapoŔul som nieŔo o tom, ×e sa v KoÜiciach opńŁ otvßra IT farma, je to pravda? a kde sa dß poslaŁ ×ivotopis? ¤akujem
peter - 20.12.2011 12:14
Re Lubo_ke: ja mam ist taktiez zajtra na pohovor ale nie na IT FARM, aj ked som im pisal koncom decembra a odpisali mi, ze testovanie a pohovory na IT FARM sa bude konat v decembri ale zatial sa mi neozvali..tak uvidime..nespominali kedy zacina IT FARM ?
Lubo_ke - 20.12.2011 14:00
Re peter: si si istř ×e to nie je IT farm ? v maile ktorř ti doÜiel ako pozvßnka, je uvedenß pozÝcia ? :-) ale ve´ je to asi jedno. tak dr×Ým palce a daj potom vedieŁ ako si dopadol :-)
jahody11 - 27.11.2011 23:13
Re Peter D.: mohli by ste niekto dat vediet ako bolo na tom pohovore .... dakujem Sofi
peter - 19.12.2011 11:53
Re jahody11: ako si dopadol na pohovore toho 14teho? aka pozicia ? co sa zhruba pytali ?
jahody11 - 18.11.2011 14:21
Re Peter D.: no a mne volali dnes, najpr po AJ ale pvedala som , ze radsej po nemecky, pytala sa ma zopar veci, moje hobby, kde a ako dlho som sa ucila NJ a tak ma pozvala na pohovor 5.12.2011 a to na poziciu assistant, administration cize len akasi pomoc a administrativa, aj tam bude test z IT?????
ondrej - 16.02.2012 14:51
PoŔul som, ×e by sa mala otvoriŁ aktußlne IT-FARM. Neviete,Ŕi je to pravda, respektÝve Ŕi u× boli robenÚ pohovori s uchßdzaŔmi alebo s˙ u× miesta obsadenÚ?? Dajte vedieŁ
petra - 02.03.2012 10:14
Re ondrej: Ahoj, tak o IT farm som nepocula, ale pravidelne teraz cez leto robia Summer Uni a este bude teraz niekedy v buducnosti tusim Evening Uni..ja som bola teraz na testovani 27.2., vcera 1.3 mi zavolali v anglictine (na preverenie, ci vies nieco povedat) a pozvali ma na pohovor t.j. 6.3., takze drzte mi vsetci palce, ze to zvladnem! :)
janom - 03.03.2012 15:03
Re petra: A ako sa dostat na testovanie. ? Ja som im tam poslal zivotopis a stale nic.....tak mam asi smolu.....neviem
petra - 13.03.2012 12:37
Re janom: No normalne, posles zivotopis na mail uvedeny na ich stranke (nejakemu pracovnikovi z HR, je jedno komu) a oni ked budu mat volne, hned budu kontaktovat. Mne sa ozvali do 2tyzdnov od odoslania. Bola som najprv na testovanie, potom telefonat v anglictine (ak uspesne prejdes testovanim) a napokon ta pozvu na pohovor. Ja nastupujem traz od 15.3, takze som stastna prestastna :) Nezufaj, urcite sa ozvu :)
stn32 - 03.04.2012 08:05
Re petra: ahoj,chcem sa ta spytat ako prebieha to testovanie, to ta zavolaju do firmy ku nim,ako na pohovor,ci cez tel,ci ako?co si overuju pri testovani, na co sa pytaju?
borec - 15.03.2012 13:46
Re petra: ty si este studentka a nastupujes na part-time alebo uz normalne do zamestnania ? pytali sa ta aj na otazky co boli v tom teste alebo uz len na jednu oblast v ktorej si dopadla najlepsie alebo jako ...?
Na pohovore v anglictine len zakladne otazky alebo aj nejake chutovky :D ?
lilu - 05.03.2012 16:25
Ahojte. Ja som nedavno bola na teste. A teraz mi zavolali ze mam ist na pohovor v AJ na IT farmu...bol uz z Vas niekto? A ake ma skusenosti? Co sa pytali? Boli otazky typu co viete o nasej spolocnosti alebo len IT veci chceli vediet...dakujem za kazdu radu :)
mongrel - 26.03.2012 15:28
Re lilu:
ako sa dß prihlßsiŁ na IT farmu? celkom ma tßto ponuka zaujala. z ich strßnky som sa ale nedozvedel, ako sa prihlsuje... a myslel som, ×e tam niekde nßjdem termÝny, kedy sa bude otvßraŁ IT farma, ale ani to som nenaÜiel. Ŕi to sa otvßra, ke´ sa nazbieraj˙ żudia, Ŕi ako?
petra - 13.03.2012 12:39
Re lilu: Klasicke otazky, nie je to hrozne podla mna, treba hlavne rozumiet a kecat vsetko, co vas napadne, nech vidia, ze viete rozpravat a ze necakaju na odpoved pol hodiny :) ved viete
michal - 13.03.2012 15:58
ahojte v pietok idem na pohovor napisali mi ze sa ma budu pytat otazky zo sieti, databaz, widowsu a linuxu preto prosim ak viete nieco co priblizne tam moze byt napiste mi alebo ako to prebieha trochu sa aj bojim lebo je to vsetko v AJ jazyku a zas tak vynikajuco ho neviem. dakujem za odpoved
cuc - 14.03.2012 15:31
Re michal: Ja idem teraz vo stvrtok a tiey netusim naco sa mam pripravit ale snad to nebude nic strasne..zaklad je sa nezlaknut a toho sa budem drzat
michal - 15.03.2012 14:50
Re cuc: tak ako si dopadol???
cuc - 15.03.2012 18:24
Re michal: Pohovor trval 30min...pohovorovali ma 4 vyssie postaveny ITckari.Overovali si moju znalost angl. Overovali si moje znalosti okolo PC kezde nesom papierovo ITckar..Niektore veci som vedel, niektore nie.
bioborec - 15.03.2012 20:11
Re cuc: ako dlho trval pohovor v anglictine ? len zakladne otazky alebo aj nejake chutovky pripadne ake?
Pytali sa ta aj ohladom tych otazok co boli v teste ?
daj nejake rady :) ty si tam bol ako student alebo ako na trvaly pomer ?
lilu - 17.03.2012 18:13
Re bioborec: Ahojte ja som bola na pohovore cca pred tyzdnom. No este neviem vylsledok. Ako dlho treba cakat na odpoved? Predpokladam, ze ak niekoho chcu tak mu daju vediet do tyzdna... Napiste Vase skusenosti...
petra - 18.03.2012 13:33
Re lilu: No mne povedali, ze tak tyzden-dva (co sa mi tiez zdalo vela)..no na pohovor som bola v utorok a este ten isty tyzden v piatok mi volali :) takze moze to byt rozne, ale naco by to natahovali, ked toho cloveka potrebuju..
lilu - 18.03.2012 14:01
Re petra: Tak to ti gratulujem :) a na aku poziciu si nastupila?
mongrel - 27.03.2012 12:50
neviete niekto Ŕi aj nejakÚ inÚ IT firmy v inřch Ŕastiach slovenska (napr. BA) robia nieŔo ako IT farm? teda kurz pre třch, Ŕo nie s˙ vyÜtudovanř informatici a nerobia v IT, ale chceli by...
pred rokom som naprÝklad poŔul o kurze TryIT, Ŕo robili accenture v BA (4 tř×dne po veŔeroch kurz programovania zadarmo s třm, ×e potom Ła mo×no zamestnaj˙). ale to bolo len vtedy, nie je to nieŔo, Ŕo by robili pravidelne.
michal - 01.04.2012 15:07
ahojte uspesne som presiel testovanim a prisiel mi mail ze mi budu volat ohladom pohovoru mozte mi niekto poradit neviete co sa tam vacsinou pytaju pripadne ake otazky? alebo ako to prebieha dakujem
panda - 04.04.2012 01:06
Re michal: nazdar, ja idem teraz stvrtok na testovanie a mam z toho kapanek strach aj ked to este pohovor nie je. mozes mi prosim priblizit ako to tam prebiehalo ? je to tazke ? co sa pytali ? a hlavne v akom jazyku ? budem vdacny ak sa k tomu do stvrtku stihnes vyjadrit.
stn32 - 03.04.2012 18:40
Re michal: ahoj,chcem sa spytat ako prebieha to testovanie, to ta zavolaju do firmy ku nim,ako na pohovor,ci cez tel,ci ako?co si overuju pri testovani, na co sa pytaju?
mato - 11.04.2012 19:58
Zdravim vsetkych,
zajtra idem na pohovor na poziciu IT assistent, part-time, dnes som mal telefonat cely v anglictine, zcasti aj v nemcime...chcem sa opytat naco vsetko sa mam pripravit, urcite uz prebiehali nejake tie pohovory :D proste na brigadu...vdaka
henrie - 14.09.2012 12:30
Re mato: Ahoj mato, zaujimalo by ma ako dopadol Tvoj prac. pohovor v T-systems? A chcela by som informaciu. Ako dlho trvalo pokym ta kontaktovali po zaslani zivotopisu? Len nech zbytocne necakam a nerobim si nadeje ze ma vobec pozvu na pohovor... dakujem!
jano - 16.04.2012 15:01
Re mato: tak ako si dopadol?
morethanmail - 16.05.2012 16:12
tiez idem na ten IT test z win/lin/db/netw, neviete nahodou, treba tam prist v obleku? Ci staci tak ako ma vychovala ulica?
gaben - 17.05.2012 12:17
Re morethanmail: nemusel by si prist ako trhan,ale oblek je podla mna dost overkill. ja som tam bol v koseli a rifliach
jano - 10.10.2012 08:48
ahoj...stalo sa uz niekomu ze bol na pohovore, povedali ze sa mu ozvu a presla urcita doba a neozvali sa vobec ? podla mna by mali aspon dotycneho kontaktovat ci ho beru alebo nie ked uz prebehol pohovor
noname - 05.11.2012 16:51
Re jano: mne sa ozvali na druhř de˛ :)
dmx - 17.10.2012 23:12
Re jano: ahoj, som na tom podobne ..... bol na pohovore 4.10 a povedali mi, ze do dvoch tyzdnov sa mi ozvu ..... a stale nic
ika - 29.10.2012 15:34
Re dmx: moj priatel bol na pohovorre v auguste..povedali mu ze do konca mesiaca sa mu ozvu..v posledny augustovy den mu napisali ze este stale prebiehaju pohovory..ze ma cakat...je koniec oktobra a stale nikto nic..
Leesh - 15.10.2012 20:55
ahojte, vedel by mi niekto povedat co robia ludia na monitoringu okrem toho ze prijmaju tickety a rozposielaju ich dalej? a ktore oddelenie je podla vas najlahsie co sa tyka pracovneho vytazenia, diky;)
noname - 05.11.2012 16:49
Re Leesh: vÜade makßÜ jak k˘˛, lebo s˙ tam neschopnÝ żudia
Miki - 22.11.2012 14:39
Ja nechapem politiku T-cka.
Vsak tu sa premlelo uz milion ludi , kazdy odchadza lebo tu sa narobis jak kon a zarobis trosku viac ako predavac v Kauflande.Fakt nechapem, neni nic insie len t-cko na commenty?to fakt nestoji
jovzin - 28.11.2012 14:10
Re Miki: Suhlasim.
Nevedia si ani adekvatne ohodnotit skuseneho zamestanca co pride z inej firmy. Im je lahsie zaplatit xxx EUr 3 novacikom co nemaju ani paru o IT ako dat riadnu mzdu skusenemu zamestnancovi.
O com ze clovek co prave ukoncil vysku (ziadne pracovne skusenosti) dostane o 20% viac ako clovek co ma uz 3 rocne skuesnoti v tomto obore to je uz fakt postavene na hlavu.
JuroZalesak - 27.03.2013 18:23
ja som bol pred 1,5rokom na testovani, dobre bolo .. nedavno volali, som este drichmal :) pod duri zajtra na pohovor ( po anglicky ) wtf tak sme to presunuli na pozajtra.. tak som kukal gugel .. nuz i dosiel som, som si rano uhol, pravda sak som bol dva dni v strese a chcel som aj nieco povedat, prislo male dievcatko, zobralo ma a pytal som sa na te testy a povedala ze ludi ktori uspeli tak im volali , co nie tak pisali maila, mne nic nedoslo tak som im ja asi oneho casu nedvihol somar, sak cudzie cislo nie :( mea culpa ale no.. pohovor fajny, na lepsom som nebol, ku konci to bolo az prilis familiarne, no a ze sa ozvu do 10dni, aj ked ano aj ked nie, zatial ani telefon ani mail, ak pracovnych tak este maju cas ale velka noc ide a neviem, asi zas fail, no nic sak ja aplikujem znova.. idem do lesa
marianko - 18.08.2015 11:48
Zdravim ludia akurat som po 4 tom pohovore v tsystems , slo o IT farmu networking a tak. Chcel by som vediet ako uspiet a ziskat pracu v tejto firme lebo po 3 neuspesnych pokusoch uz ozaj neviem ako mam zaujat. Mam len gymnasium, ovladam anglicky jazyk mierne pokrocilo ale nemecky jazyk mam na perfektnej urovni. Venujem sa pracibs pocitacom polovicu svojho zivota , hlavne oprave , ci uz hardware software kde sa povazujem za experta, bohuzial ale to v tecku nehladaju. Ale pokial viem viem stacia aj jazyky. Mam kopec znamych ktory nevedeli ani len pocitac zapnut a su tam( ja viem znamosti a peniaze) ale existuje moznost sa zamestnat I bez toho ? Uz som zufali a ak tento 4 polke nevyjde ( pokladam za zatial najlepsi pohovor zo strany tsystrems ) tak sa nato uz ozaj vykaslem
Marek - 28.11.2015 10:24
Re marianko:ak vies po nemecky tak by ta mali prijat, ved stale tu hladaju nemcinarov, teraz nedavno otvarali nemecku IT farmu
lime - 10.09.2015 14:20
Re marianko: A preco si ta nevybrali, zdovodnili ti? Co bolo obsahom pohovoru? Ako prebiehal pohovor?
Sarafine - 23.11.2015 05:18
Yepp nu va fi deloc simplu. Primul meci il are chiar cu´╗┐ un poolnez, si din cate am aflat nu are deloc o grupa usoara. Daca il bate pe poolnez, cu siguranta va vedea altfel lucrurile, caci va avea un plus la capitolul psihologic.