Kniha obchodníkov

IT Technik - Servis/Opravy
Inštalácia IT techniky a následne jej servis pre zákazníkov, spokojnosť zákaznika.

Popis práce
 
IT Technik pre Servis/Opravy zabezpečuje inštaláciu novo nadobudnutej IT techniky, činnosti spojené s realizáciou záručného a pozáručného servisu, nadštandardné mimozáručné činnosti pre zákazníkov v závislosti od dohodnutých obchodných podmienok. V prípade väčších dodávateľských projektov sa zúčastňuje na príprave a realizácii rolloutu techniky. Veľkú časť svojej práce vykonáva u zákazníka, dôležitým aspektom jeho práce je preto orientácia na zákazníka - zmysel pre službu zákazníkovi.

Náplň práce
 
Typické činnosti
  • montáž, inštalácia a sprevádzkovanie novej IT techniky, či už špeciálnej alebo všeobecnej ako sú PC, servre, LAN, periférne zariadenia ako napr. tlačiarne, kopírky, modemy, skenery, video konferenčná technika
  • inštalácia operačných systémov a rôznych SW aplikácií
  • servisné zásahy, údržba, profylaxia HW a SW v mieste inštalácie a/alebo v servisnom stredisku
  • diagnostika a oprava IT zariadení
  • upgradovanie HW, reinštalácia a konfigurovanie SW
  • údržba komplexných IT systémov
  • bezpečnostné previerky – testovanie stupňa bezpečnostnej ochrany
  • hotline servis
Ďalšie činnosti
  • poskytovanie konzultácií zákazníkom a internému obchodnému oddeleniu
  • školenie mladších členov tímu
  • plánovanie, zvlášť pri väčších zakázkach / rollout projektoch

Čo sa vyžaduje
 
Vyžadované znalosti
  • technické znalosti a zručnosti
  • prehľad a orientácia v oblasti IT
  • vodičský preukaz
Vyžadované skúsenosti
  • komunikačné schopnosti
  • obchodné zručnosti

Osobnostné požiadavky
  • spoľahlivosť
  • zodpovednosť
  • samostatnosť
  • dôslednosť
  • zmysel pre službu zákazníkovi
  • slušné a reprezentatívne vystupovanie

Požadované vzdelanie
  • stredoškolské so zameraním na elektrotechniku
  • vysokoškolské so zameraním na elektrotechniku

Ďalšie informácie
 
Alternatívne názvy pozície
  • neuvedené
Pracovné pozície s podobnou náplňou práce
  • neuvedené

Navigátor
Analytik kvality  HW špecialista  IT inžinier  IT Technický špecialista  IT Technik - Servis/Opravy  IT Technik - Technická podpora  Operátor IT/IS 

Naspäť     Na úvod     Vytlačiť     Preposlať známemu


ISSN 1337-0367