Kniha obchodníkov

IT Technik - Technická podpora
Technická podpora a servis zákazníkom, technickému tímu a manažmentu.

Popis práce
 
IT Technik pre Technickú podporu je riešiteľom technických problémov súvisiacich s dodanou IT technikou a technológiou. Zabezpečuje servis, před- a popredajnú podporu zákazníkov, môže sa vyskytnúť v pozícii konzultanta pri navrhovaní nových riešení. Je znalcom dodávanej techniky a technológie.

Náplň práce
 
Typické činnosti
  • riešenie technických problémov
  • servisné zásahy
  • inštalácia a sprevádzkovanie SW a HW produktov a technológií, ich upgradovanie
  • údržba a administrácia dodanej techniky a technológie
  • príprava technických riešení a služieb
  • komunikácia so zákazníkmi a technické konzultácie
  • dokumentovanie problémov a ich riešení
  • školenie zákazníkov/partnerov/obchodníkov o produktoch, technických službách, technológiách, trendoch
Ďalšie činnosti
  • účasť na obchodných/akvizičných projektoch a tendroch
  • podpora a analytická práca pri zavádzaní nových produktov a ich upgradov

Čo sa vyžaduje
 
Vyžadované znalosti
  • prehľad a orientácia v oblasti IT
  • vodičský preukaz
  • znalosť vybraných IT technológií
  • skúsenosť s inštaláciou a konfiguráciou IT techniky
Vyžadované skúsenosti
  • komunikačné schopnosti
  • obchodné zručnosti

Osobnostné požiadavky
  • spoľahlivosť
  • dôslednosť
  • tímová práca
  • flexibilita

Požadované vzdelanie
  • vysokoškolské vzdelanie technického smeru
  • stredoškolské vzdelanie technického smeru

Ďalšie informácie
 
Alternatívne názvy pozície
  • Technická podpora
  • IT podpora
  • Technik IT
  • Technický špecialista v IT
Pracovné pozície s podobnou náplňou práce

Navigátor
Analytik kvality  HW špecialista  IT inžinier  IT Technický špecialista  IT Technik - Servis/Opravy  IT Technik - Technická podpora  Operátor IT/IS 

Naspäť     Na úvod     Vytlačiť     Preposlať známemu


ISSN 1337-0367

Fri, 29 Mar 2024 07:00:15 GMT
Vytlačené zo stránky www.informatici.sk - job pre každého informatika